پکن یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری برای گردشگرانی است که آسیا را برای سیاحت و سفر انتخاب می کنند. این شهر زیبا سالانه گردشگران زیادی را در قالب تور پکن پذیراست از این رو برای این دسته از افراد، در متن جاریف به معرفی یکی از هتل های پکن می پردازیم. لازم به ذکر است گردشگران ایرانی قبل از سفر اقدام به تهیه ویزای چین نمایند.

هتل بیجینگ ماریوت وست پکن یکی از هتل های زیبای پکن است. این هتل شیک با ۱۶۹ اتاق و سوئیت زیبا و مدرن و صد البته خوش منظره، سالانه پذیرای مسافران زیادی است که تور چین و تور پکن را برای خود انتخاب نموده اند. موقعیت این هتل زیبا رامی توان بی نظیر توصیف کرد و از این رو مسافران اولویت خود را به این هتل می دهند.

هتل بیجینگ ماریوت وست پکن

Beijing Marriott Hotel West Beijing tourana ir

هتل بیجینگ ماریوت وست پکن یکی از هتل های شیکی است که امکانات و خدمات ی زبانزد است. امکاناتی نظیر قهوه جوش، کتری، تخت های رویایی، تلویزیون و گیرنده ماهواره، مبلمان بسیار راحت و گاو صندوق. علاوه بر ان ها دیگر خدمات و امکانات هتل به شرح زیر برای مسافران تور پکن ارائه می گردد.

رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، گرمایش، سرویس نگهداری کودکان، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاق های خانوادگی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، فروشگاه هدایا و سوغات، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، امکانات اتاق VIP و … .

هتل بیجینگ ماریوت وست پکن

Beijing Marriott Hotel West Beijing tourana ir2

هتل بیجینگ ماریوت وست پکن

Beijing Marriott Hotel West Beijing tourana ir3