با سفر به چین قطعا گرفتاری های گرفتن ویزای چین را فراموش خواهید کرد. این سرزمین کهن، با فضاهای زیبا و متفاوت خود تجربه جدیدی در ارتباط با سفر به شما خواهد داد. از آنجا که در چند سال اخیر سفر به این کشور باستانی طرفداران زیادی پیدا کرده است، در متن جاری به معرفی یکی از هتل های چین می پردازیم.

هتل سوپر ۸ بیجینگ فانگ ژوانگ یین ما پکن یکی از هتل های پکن است که با محیطی آرام و دلنشین، فضای آرامی را جهت اقامت و استراحت برای مهمانان تور پکن خود فراهم کرده است. همچنین این هتل با اتاق های مدرن و سوئیت ها ( شامل اتاق های استاندارد، کانکت، سوئیت مخصوص معلولان، عروس و دامادهای جوان و سوئیت مجلل VIP) سالانه مهمانان زیادی را پذیرا است. موقعیت این هتل را می توان خوب توصیف کرد به صورتی که دسترسی به وسایل نقلیه عمومی از این مکان راحت است.

هتل سوپر ۸ بیجینگ فانگ ژوانگ یین ما پکن

Super 8 Hotel Beijing Fang Zhuang Yin Ma tourana ir

هتل سوپر ۸ بیجینگ فانگ ژوانگ یین ما پکن دارای امکانات و خدمات مناسبی است که به مهمانان این هتل ارائه می شود، امکاناتی نظیر؛ رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، خمات لباسشویی، روم سویس ۲۴ ساعته، امکانات برای معلولین، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، اتو کشی، بسته های نهار، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، گرمایش، اینترنت رایگان، کافه تریایی ۲۴ ساعته و …

هتل سوپر ۸ بیجینگ فانگ ژوانگ یین ما پکن

Super 8 Hotel Beijing Fang Zhuang Yin Ma tourana ir2

هتل سوپر ۸ بیجینگ فانگ ژوانگ یین ما پکن

Super 8 Hotel Beijing Fang Zhuang Yin Ma tourana ir3