سفر به چین بدون شک ارزش گرفتن ویزای چین را دارد. این کشور تاریخی با مراکز گردشگری فراوان و هتل های بی نظیر سالانه مسافران زیادی را به سوی خود جذب می کند. در این متن به معرفی یکی از هتل های پکن با نام هتل ماریوت نرتایست پکن می پردازیم.

هتل ماریوت نرتایست پکن یکی از هتل های زیبا و مجلل پکن است. این هتل که در مرکز منطقه تجاری چائویانگ واقع است سالانه پذیرای مسافران زیادی است که تور پکن را انتخاب کرده اند. این هتل با ساختمانی مدرن و اتاق ها و سوئیت های مجلل و حت که همگی دارای چیدمان و طراحی مدرنی هستند اقامت آرامی را برای مسافران خود فراهم می آورد. موقعیت این هتل را می توان بسیار خوب توصیف کرد چرا که قرار گرفتن ایستگاه متروی سانیوانگیاو در چند قدمی هتل موجب شده تا دسترسی میهمانان به فرودگاه بین المللی پکن به آسانی صورت گیرد.

تور چین در هتل ماریوت نرتایست پکن

Beijing Marriott Northeast hotel tourana ir

امکانات و خدمات هتل ماریوت نرتایست پکن بی نظیر است. در زیر به بررسی این امکانات می پردازیم.

پذیرش شبانه روزی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، کرایه اتومبیل، اقامت لوکس، تلویزیون هایصفحه تخت به همراه گیرنده ماهواره، استخر گرم سرپوشیده، مرکز آب گرم، مرکز بدنسازی و ۵ رستوران، حمام با وان بزرگ و دوش مجزا، شارژر ipod، ماساژ، معالجات صورت، جکوزی، اتاق بخار و حمام درمانی، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، فروشگاه در هتل، تهویه، بار.

تور چین در هتل ماریوت نرتایست پکن

Beijing Marriott Northeast hotel tourana ir2

تور چین در هتل ماریوت نرتایست پکن

Beijing Marriott Northeast hotel tourana ir3