با انتخاب چین به عنوان مقصد گردشگری شاید یکی از شگفت انگیز ترین سفرهای طول عمرتان را انتخاب کرده باشید. کشور چین به دلیل زیبایی های فراوان سالانه گردگران زیادی را (البته به شرط داشتن ویزای چین) پذیرا است. در این متن برای افرادی که خواستار مسافرت به چین هستند، اطلاعات کاملی از یکی از هتل های پکن را فراهم اورده ایم. امید است مورد توجه قرار گیرد.

هتل کرون پلازا پکن یکی از هتل های زیبای پکن است. این هتل با محیطی زیبا و مدرن و با اتاق های پاک، شیک و امروزی از مهمانان خود به مناسب ترین وجه پذیرایی می کند. اتاق ها و سوئیت های این هتل شامل طیف وسیعی می شود که احترام به سلیقه را نشان می دهد. اتاق های استاندارد، خانوادگیف کانکت روم، سوئیت مخصوص معلولان، مخصوص عروس و دامادهای جوان و vip از این گزینه ها هستند. با انتخاب هتل کرون پلازا شما در کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی به زمین تنیس سبز المپیک و مرکز کنوانسیون بین المللی پکن خواهید رسید.

تور چین در هتل کرون پلازا پکن

crown plaza beijing hotel tourana ir

امکانات و خدمات هتل کرون پلازا پکن را می توان رویایی توصیف کرد. در لیست زیر به معرفی این خدمات و امکانات پرداخته ایم به این امید که اطلاعات کاملی را به مسافران تور پکن ارائه کرده باشیم:

حمام با دیوارهای شیشه ای و تلویزیون LCD و ماهواره ای، مینی بار، لوازم اتو، چای و قهوه ساز ، امکانات اتاق VIP اتاقهای پاک و بدون سیگار، اتاقهای ضد صد، اتاقهای جلسه و ضیافت، صرافی، اتاق و امکانات برای معلولین، تنیس، مرکز بدنسازی، میز بیلیارد، میز پینگ پونگ، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، سرویس نگهداری کودکان، مرکز خرید داخل هتل، پارکینگ رایگان، اینترنت بی سیم با سرعت عالی و …

تور چین در هتل کرون پلازا پکن

crown plaza beijing hotel tourana ir2

تور چین در هتل کرون پلازا پکن

crown plaza beijing hotel tourana ir3