شهر شانگهای را می توان شهر ترین ها دانست، شهر جنگل آسمان خراشها و هزاران لقب رنگارنگ دیگر به این شهر پر از انسان داده اند. به طور کلی شانگهای را یکی از قطب های مسافرتی چین نیز دانست و از این رو در این شهر هتل های زیادی وجود دارد. برای دوستداران تور چین، یکی از هتل های شانگهای را در این متن معرفی می کنیم.

هتل رادیانس شانگهای چین یکی از هتل های پر طرفدار شانگهای است. این هتل با داشتن ۱۴۳ اتاق و سوئیت (شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی، کانکت روم، سوئیت VIP، سوئیت مخصوص افراد معلول و با نیازمندی های خاص و سوئیت مخصوص نو عروسان و نو دامادان) در خدمت مسافرین تور شانگهای است. همه اتاق ها دارای چیدمانی زیبا، مبلمانی شیک و امکاناتی مناسب هستند که با بالکنی با منظره عالی لذت یک اقامت ایده ال را تضمین می کنند. علاوه بر این مساله، این هتل دارای موقعیت مناسبی است که در نظر داشتن این نکته در انتخاب این هتل می تواند نمود پیدا کند.

تور چین در هتل رادیانس شانگهای چین

Radiance Hotel Shangha tourana ir

در هتل رادیانس شانگهای چین که دارای درجه ۴ ستاره نیز می باشد امکانات و خدمات مناسبی ارائه می شود. امکاناتی در محیط اتاق و در محیط عمومی هتل که همه دارای بالاترین کیفیت نسبت به درجه هتل هستند. امکاناتی نظیر، تلویزیون صفحه تخت، گیرنده ماهواره، تلفن در اتاق، حمام مجلل، مینی بار، مبلمان راحت، صبحانه در اتاق، گاو صندوق کوچک، کتری برقی، قهوه جوش، پذیرش ۲۴ ساعته، خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، صرافی، فکس و کپی، مرکز تجارت، سرویس مستخدم، سرویس اتو شلوار، صرافی ، باغ هتل ،اتاق و امکانات برای معلولین، رستوران، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، باغ، بوفه و …

تور چین در هتل رادیانس شانگهای چین

"VFMLID=20274142"

تور چین در هتل رادیانس شانگهای چین

Radiance Hotel Shangha tourana ir3