هیچ یکی از اعضای ارتش اهل مغولستانی که شهر چونگدو را از میان بردند، به ذهنشان خطور نمی کرد که روزی این شهر یکی از پایتخت های اقتصادی و توریستی دنیا شود. در مکان آن شهر ویران شده شهری جدید با نام پکن بنا شد و تور چین و تور پکن در سطح جهان به جزء بهترین ها شدند. این شهر در کل دنیا شهر مهمی است اما برای ایرانیان آن قدر مهم است که ویزای چین جزء ویزاهای پرطرفدار برای ایرانیان است. در این مطلب یکی از هتل های لوکس چین را معرفی خواهیم کرد که امید است مورد توجه مسافران چین قرار گیرد.

هتل شنزن پکن یکی از هتل های ۴ ستاره پکن است. این هتل دارای ۳۰۱ اتاق می باشد که طیفی از اتاق های استاندارد، خانوادگی، کانکت روم، سوئیت های مخصوص معلولان، مخصوص عروس و دامادهای جوان و همچنین سوئیت های VIP را شامل می شود. این هتل موقعیت مناسبی دارد که دسترسی به مکان های ددنی مانند شهر ممنوعه برای مسافران تور پکن به سادگی از این هتل میسر است.

تور چین در هتل شنزن پکن

Shenzhen Hotel Beijing  tourana ir

هتل شنزن پکن دارای امکانات و خدمات مناسبی است که باعث می شود مسافران تور پکن اسن هتل را در اولویت انتخاب های خود قرار دهند. امکانات و خدماتی که همگی در محیطی فوق العاده و توسط افرادی اموزش دیده و با رفتاری کاملا دوستانه ارائه می شود. امکانات و خدماتی نظیر:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، گاوصندوق، تهویه، بار، مینی بار در اتاق، کتری برقی، اتو و میز اتو، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، مرکز تجارت، سوپر مارکت مجهز، خدمات تهیه بلیط، مرکز بدنسازی، بیلیارد، دارت، میز پینگ پونگ، اتاق و امکانات برای معلولین، ماساژ، سونا، استخر سر پوشیده و … .

تور چین در هتل شنزن پکن

Shenzhen Hotel Beijing  tourana ir2

تور چین در هتل شنزن پکن

Shenzhen Hotel Beijing  tourana ir3