شانگهای یکی از شهرهای بزرگ چین است که با رشد اقتصادی چین به یکباره به یکی از شلوغ ترین و صد البته استراتژیک ترین شهرهای چین تبدیل شد. این اتفاق باعث ورود و خروج خارجی های زیادی به این منطقه شد که این امر با توجه به تدبیر دولت چین با توسعه زیر ساخت های گردشگری هماهنگ شد. در این متن به معرفی یکی از هتل های چین می پردازیم. لازم به ذکر است افرادی می توانند به چین وارد شوند که ویزای چین را اخذ کرده باشند.

هتل رنایسانس شانگهای یا گاردن (یایان) شانگهای یکی از هتل های مجلل بندر زیبای شانگهای است. این هتل زیبا و شیک سالانه پذیرای مسافران بی شمار تور شانگهای است. تمامی ۳۴۱ اتاق و سوئیت این هتل دارای طراحی فوق العاده زیبا، امکانات مناسب و دیدی منحصر به فرد به دریا هستند که اقامت را در این هتل لذت بخش می نماید. همچنین این هتل دارای محیط عمومی شیکی نیز هست و یکی از مدرن ترین هتل های شانگهای محسوب می شود. علاوه بر این هتل در شانگهای هتل های زیادی وجود دارند که می توان به هتل رادیانس شانگهای اشاره داشت.

تور چین در هتل رنایسانس شانگهای یا گاردن (یایان) شانگهای

Renaissance Shanghai Yu Garden (Yuyuan) Hotel tourana ir

امکانات و خدمات هتل رنایسانس شانگهای یا گاردن (یایان) شانگهای مثال زدنی است که همگی در محیطی آرام و شیک توسط افرادی اموزش دیده ارائه می شود. از این امکانات می توان به: تلویزیون و گیرنده ماهواره، مینی بار، اتو و میز اتو، پنجره های دوجداره، چای ساز و قهوه جوش، گاو صندوق، اینترنت در اتاق، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، رستوران، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، سرویس نگهداری کودکان، جکوزی، سونا، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپردازو … اشاره داشت.

تور چین در هتل رنایسانس شانگهای یا گاردن (یایان) شانگهای

Renaissance Shanghai Yu Garden (Yuyuan) Hotel tourana ir2

تور چین در هتل رنایسانس شانگهای یا گاردن (یایان) شانگهای

Renaissance Shanghai Yu Garden (Yuyuan) Hotel tourana ir3