شهر شانگهای در کرانه چپ رودخانه هوانگ پو در جنوب یانگ‌تسه قرار دارد با فاصله اندکی از اقیانوس آرام و نامش به چینی بر فراز دریا معنی دارد. این شهر یکی از مهمترین و استراتژیک ترین شهرهای چین است و از این رو سالانه افراد زیادی به این شهر سفر می کنند. لازم به ذکر است یکی از دلایل محبوبت ویزای چین نیز می تواندد علاقه بسیار زیاد افراد به تور شانگهای باشد. در این متن برای مسافران شهر و بندر زیبای شانگهای، یکی از هتل های شانگهای را معرفی خواهیم کرد.

هتل سیتادینس شانگهای بییان یکی از هتل های ارزان و اقتصادی شانگهای است. این هتل زیبا دارای درجه سه ستاره است که از نظر اقتصادی بسیار بهینه است. این هتل دارای ۱۹۶ اتاق می باشد که همگی پاک و آرام بوده و استراحت و اقامتی مناسب را برای مسافران شانگهای فراهم می کنند. این هتل همچنین دارای موقعیت مناسبی است که می تواند به سادگی به مراکز مهم شهری این بندر مهم و همچنین فرودگاه بین المللی شانگهای دسترسی داشته باشد.

تور چین در هتل سیتادینس شانگهای بییان

Citadines Shanghai Biyun hotel tourana ir

امکانات و خدمات معقولی در هتل سیتادینس شانگهای بییان به مسافران و مهمانان ارائه می شود. از جمله این امکانات و خدمات می توان به: پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، منطقه بدون سیگار، اینترنت در کل محوطه، اینترنت در اتاق، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاق های خانوادگی، خانه داری، لباسشویی، اتو کشی، مرکز تجارت، سوپر مارکت و مرکز خرید سوغات، رستوران با منوی علی شامل غذاهای محلی، بین المللی و حلال، کارکنان اموزش دیده و خوش رفتار و … .

علاوه بر این هتل، یکی دیگر از هتل های مناسب شانگهای، هتل رادیانس شانگهای است که اطلاعات کاملی از این هتل نیز در سایت موجود است.

تور چین در هتل سیتادینس شانگهای بییان

Citadines Shanghai Biyun hotel tourana ir2

تور چین در هتل سیتادینس شانگهای بییان

Citadines Shanghai Biyun hotel tourana ir3