همانطر که همه می دانند بحث اقامت در سفر یکی از مهمترین فاکتورهای سفر است. در این متن برای مسافران تور چین و همچنین تور شانگهای، به معرفی یکی از هتل های این کشور و شهر زیبا می پردازیم.

هتل آپارتمانهای لادل سرویس شانگهای یکی از هتل های پر طرفدار شهر شانگهای است. این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد و از این رو یکی از انتخاب های مسافران تور شانگهای است. ۶۰ اتاق این هتل که همگی دارای مبلمان و چیدمانی عالی هستند، اقامت لذت بخش و خاطره انگیزی را برای مسافران خود فراهم می نمایند. نکته مهم درباره اقامت و سفر به کشور چین اخذ ویزای چین برای این سفر است.

تور چین در هتل آپارتمانهای لادل سرویس شانگهای

Ladoll Service Apartments tourana ir

خدمات و امکانات هتل آپارتمانهای لادل سرویس شانگهای با خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا این هتل یکی از هتل های پر طرفدار شانگهای باشد. امکانات و خدمات این هتل را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

سرویس نگهداری کودکان، کاریوکی، اتو، میز اتو، بالکن، چای ساز، قهوه جوش، مینی بار، خانه داری، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، کرایه اتومبیل، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، منطقه بدون سیگار و …

تور چین در هتل آپارتمانهای لادل سرویس شانگهای

Ladoll Service Apartments tourana ir2

تور چین در هتل آپارتمانهای لادل سرویس شانگهای

 Ladoll Service Apartments tourana ir3