معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

گوانگجو مرکز اقتصاد چین، در کنار رودخانه مروارید و در قلب مناطق تجاری و بازرگانی آن قرار دارد. طبق آمار سال ۲۰۰۶ میلادی سرانه این شهر به بیش از ۶۰۰ میلیارد یوان چین (حدود ۸/۷۶ میلیارد دلار آمریکا) رسید. این سرانه بیشترین سرانه را در بین ۶۵۹ شهر چین به خود اختصاص داده است. بنابراین جهت دیدن این نمایشگاه  لازم است قبل از ورود به این کشور و شهر گوانگجو قبلا ویزای چین را تهیه کرده باشید. هتل لانگکو وست هتلی مشهور در چین و در شهر گوانگجو می باشد. این هتل دارای ۸۲ اتاق می باشد و با داشتن فروشگاه های متعدد و صرافی، یکی از هتل های مناسب در گوانگجو برای مسافران خارجی می باشد. همچنین هتل پاکو بیزینس به لحاظ طبخ غذاهای خوشمزه شهرت فراوانی دارد؛ بنابرانی اکثر مسافرانی که نمی توانند شب را در این شهر بمانند حداقل بخاطر غذاهای خوشمزه این هتل از خدمات هتل لانگکو وست استفاده می کنند. شما نیز می توانید بعد از یک روز کاری و یا گردش در شهر سری به رستوران هتل زده ؛ از غذای خوشمزه آن میل کنید.

West Long Guo Hotel Guangzhou touana ir
امکانات هتل لانگکو وست گوانگجو
امکانات هتل لانگکو وست گوانگجو قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان هتل لانگکو وست را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم آورد که از آن جمله می توان به : رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – گرمایش- خانه داری – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – کرایه اتومبیل و … اشاره کرد.

تور چین در هتل لانگکو وست (پاکو بیزینس) گوانگجو

West Long Guo Hotel Guangzhou 2

تور چین در هتل لانگکو وست (پاکو بیزینس) گوانگجو

West Long Guo Hotel Guangzhou touana ir 1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۱
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی