از شهرهای مهم کشور زیبای چین می توان از شانگهای نام برد. این شهر زیبا و این بندر مهم، علاه بر هند از شهرهای مهم شرق آسیا است و مسافرت به این شهر هم ارز است با گرفتن ویزای چین برای مسافران تور شانگهای. این بندر زیبا با توجه به شمار مسافران خود دارای هتل های مناسبی نیز هست که در این مطلب به معرفی یکی از ان ها می پردازیم.

هتل بلو هوریزون رویال پارکلین اینترنشنال شانگهای یکی از هتل های چین واقع در شانگهای است که در زمره هتل های ۴ ستاره قرار دارد. این هتل با دارا بودن ۶۸۴ اتاق شیک و مجلل به همراه سوئیت های زیبا و دل باز سالانه پدیرای مسافران زیادی است که تور چین و تور شانگهای را انتخاب کرده اند. طراحی زیبا و شیک این هتل به همراه کارکنان حرفه ای اقامتی دلچسب را در این هتل برای مسافرانی که این هتل را انتخاب کرده اند به ارمغان اورده است. همچنین موقعیت این هتل که دسترسی به وسایل نقلیه عمومی و مراکز مهم شانگهای را آسان نموده است از دیگر برگ های برنده این هتل است.

تور چین در هتل بلو هوریزون رویال پارکلین اینترنشنال شانگهای

Blue Horizon Royal Parklane International Hotel tourana ir

امکانات و خدمات هتل بلو هوریزون رویال پارکلین اینترنشنال شانگهای  را همانند هتل رگال جینفنگ شانگهای می توان امکانات مناسبی قلمداد نمود. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاقهای خالی از حساسیت، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه)، امکانات اتاق VIP، سرویس ایاب و ذهاب رایگان و … .

تور چین در هتل بلو هوریزون رویال پارکلین اینترنشنال شانگهای

Blue Horizon Royal Parklane International Hotel tourana ir2

تور چین در هتل بلو هوریزون رویال پارکلین اینترنشنال شانگهای

 Blue Horizon Royal Parklane International Hotel tourana ir3