یکی از شهر های زیبای چین، شانگهای است. سفر به این شهر زیبا و صد البته به لحاظ اقتصادی مهم، سالانه افراد زیادی را ترغیب به اخذ ویزای چین می کند. در این متن برای مسافران تور شانگهای، یکی از هتل های شانگهای را معرفی خواهیم کرد.

آپارتمانهای نیو هاربور سرویس شانگهای یکی از اقامتگاه ها و هتل های چین هستند که در زمره پر طرفدار ترین ها قرار دارند. این هتل دلنشین و اقتصادی دارای ۲۵۵ اتاق و سوئیت گوناگون است و به عبارتی می توان گفت برای هر سلیقه ای اتاق یا سوئیتی در این هتل پیدا می شود. همانند هتل رگال جینفنگ شانگهای موقعیت این هتل را می توان برگ برنده ان دانست به طوری که از این هتل دسترسی به مراکز مهم برای گردشگران به سادگی امکان پذیر است.

تور چین در آپارتمانهای نیو هاربور سرویس شانگهای

New Harbour Service Apartments Shanghai tourana ir

امکانات و خدمات آپارتمانهای نیو هاربور سرویس شانگهای متوسط رو به بالا است ولی نسبتا به قیمت ان بسیار مناسب است. از جمله این امکانات و خدمات که در محیطی آرام، زیبا و توسط افرادی متخصص ارائه می شود، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

رستوران با منوی فوق العاده شامل غذاهای شرقی و بین المللی، پذیرش شبانه روزی، روم سرویس ۲۴ ساعته، اتاقهای پاک و بدون سیگار، اتاق جسله مجلل و بزرگ، کافی شاپ، آسانسور، بار، مینی بار در اتاق، تلویزیون و گیرنده ماهواره، اتو، میز اتو، گاوصندوق کوچک در اتاق، ماساژ ، سونا ، استخر سر پوشید،اتاق بازی، صرافی، اتاق های خانوادگی، مرکز بدنسازی، بیلیارد، ماهیگیری، خانه داری، آرایشگاه، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت و فروشگاه های مخصوص خرید سوغاتی و …

تور چین در آپارتمانهای نیو هاربور سرویس شانگهای

New Harbour Service Apartments Shanghai tourana ir2

تور چین در آپارتمانهای نیو هاربور سرویس شانگهای

New Harbour Service Apartments Shanghai tourana ir3