شانگهای را می توان یکی از مراکز مهم تجاری دنیا و صد البته چین دانست. علاوه بر این موضوع، شانگهای یکی از شهرهای جذاب چین است که مسافران را مجاب به اخذ ویزای چین و دیدن این شهر زیبا می کند. در این متن برای مسافران تور شانگهای یکی از هتل های شانهای را معرفی خواهیم کرد.

هتل اورسانشاین شانگهای همانند هتل سیتادینس شانگهای بییان یکی از هتل های چین است که با درجه ۴ ستاره سالانه میزبان مسافران تور چین است که شانگهای را به عنوان مقصد انتخاب کره اند. این هتل دارای ۲۲۷ اتاق و سوئیت شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی، کانکت روم، سوئیت های مجلل و همچنین سوئیت مخصوص معلولان است. این هتل که از موقعیت مناسبی برخوردار است در تور چین طرفداران بسیاری دارد.

تور چین در هتل اورسانشاین شانگهای

Eversunshine Hotel Shanghai tourana ir

امکانات و خدمات هتل اورسانشاین شانگهای مثال زدنی است و فراتر از یک هتل ۴ ستاره است. در زیر امکانات و خدمات این هتل امده است:

چای ساز، قهوه جوش، مینی بار، سونا، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز آب درمانی، خدمات نگهداری کودک، اتاق های ویژه معلولین، پارکینگ، اینترنت پر سرعت، پارکینگ اختصاصی باغ هتل، رستوران با منوی غذاهای محلی، مدیترانه ای، و اروپایی، بیلیارد و بولینگ، سالن ورزشی و …

تور چین در هتل اورسانشاین شانگهای

Eversunshine Hotel Shanghai tourana ir2

تور چین در هتل اورسانشاین شانگهای

Eversunshine Hotel Shanghai tourana ir3