شما به عنوان یک گردشگری و حتی تاجر پس از اخذ ویزای چین می توانید مقاصد مختلفی را برای کار یا تفریح انتخاب کنید. یکی از بهترین مقاصد در چین شانگهای است. در این متن برای مسافران تور شانگهای و انان که شانگهای را به عنوان مقصد سفر چین خود انتخاب می کنند به معرفی یکی از هتل های این شهر می پردازیم.

هتل چارمس از هتل های چین بوده که با درجه سه ستاره خود از همان اول نشانگر یک هتل اقتصادی و به صرفه است. این هتل دارای ۳۰۰ اتاق می باشد که همگی آنها دارای محیطی آرام و شیک با مبلمانی مرتب بعلاوه چشم اندازی شیک هستند. علاوه بر این محیط عمومی هتل نیز یک محیط زیبا و دل نشین است که این امر به همراه رفتار دوستانه کارکنان هتل متضمن اقامتی خوب و به یادماندنی برای مسافرینی است که می خواهند تور چین و تور شانگهای را در این هتل تکمیل کنند.

تور چین در هتل چارمس شانگهای

Charms Hotel Shanghai tourana ir

هتل چارمس شانگهای به عنوان یک هتل سه ستاره همانند سایر هتل های شانگهای مانند هتل دی لانگام شانگهای و آپارتمانهای نیو هاربور سرویس شانگهای دارای خدمات و امکاناتی مناسب و درخور توجه هستند که به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره داشت:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، مرکز بدنسازی، دارت، میز بیلیارد، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط و … .

تور چین در هتل چارمس شانگهای

Charms Hotel Shanghai tourana ir2

تور چین در هتل چارمس شانگهای

Charms Hotel Shanghai tourana ir3