یکی از مقاصد گردشگری برای مسافرانی که ویزای چین را اخذ نموده و سفر چین را در پیش دارند، شهر زیبای شانگهای است. این شهر با توجه به این مساله که یکی از شهرهای توریستی چین است دارای هتل های فراوانی است که در این متن به معرفی یکی از این هتل ها می پردازیم.

هتل اینترکنتیننتال پاکسی یکی از بهترین هتل های چین و شانگهای است. این هتل که در زمره هتل های مجلل و لوکس با درجه ۵ ستاره قرار دارد، با دارا بودن ۵۳۳ اتاق و سوئیت استاندارد، کانکت، خانوادگی، سوئیت عروس و داماد های جوان، سوئیت VIP و سوئیت و اتاق مخصوص بیماران با نیازمندی های خاص امکان اقامت هر مسافری را با هر سلیقه و نیازی دارد. اتاق ها و سوئیت ها طراحی فوق العاده زیبایی داشته و چشم انداز فوق العاده مکمل این زیبایی برای مسافران تور چین است.

تورچین در هتل اینترکنتیننتال شانگهای پاکسی

Intercontinental Shanghai Pux tourana ir

هتل اینترکنتیننتال شانگهای پاکسی همچون هتل جین جیانگ راینباو شانگهای دارای امکانات و خدمات سطح بالا و بسیار مناسبی است. از جمله این امکانات و خدمات می توان به موارد زیر اشاره داشت:

خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، امکانات اتاق VIP، کاریوکی، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، تنیس، مرکز بدنسازی، مینی گلف، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، اتاقهای ضد صدا، گرمایش و … .

تورچین در هتل اینترکنتیننتال شانگهای پاکسی

© Nikolas Weinstein Studios

تورچین در هتل اینترکنتیننتال شانگهای پاکسی

Intercontinental Shanghai Pux tourana ir3