معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

تور چین با اقامت در هتل مارول شانگهای

جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰ ب.ظ

داشتن ویزای چین انتخاب های فراوانی را پیش روی دارنده آن قرار می دهد. شهرهای همچون پکن، گوانگجو، شانگهای و … . در این متن برای علاقه مندان به سفر به شانگهای و تور شانگهای، به معرفی یکی از هتل های این شهر می پردازیم.

هتل مارول یکی از هتل های چین و واقع در شهر شانگهای است. این هتل ۴ ستاره دارای ساختمانی شیک و مدرن با ساختمانی امروزی است. همچنین هتل با دارا بودن ۱۴۲ اتاق و سوئیت زیبا، خوش طراحی و خوش منظره سالانه پذیرای مسافران بسیاری است که در میان تور چین، تور شانگهای را برگزیده اند. علاوه بر این مساله این هتل دارای موقعیت مناسبی است به طوی که دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.

تور چین در هتل مارول شانگهای

Marvel Hotel Shanghai tourana ir

هتل مارول شانگهای همانند هتل رنایسانس شانگهای یا گاردن (یایان) شانگهای دارای امکانات و خدمات خوبی است. در زیر به بیان این خدمات و امکانات می پردازیم.

پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، گرمایش و تهویه مناسب، تلویزیون و گیرنده، اتو و میز اتو در اتاق، مینی بار، بالکن، گاوصندوق در اتاق، کلید الکترونیکی، ، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، رستوران با منوی بسیار متنوع شامل غذاهای چینی، بین المللی و حلال، صرافی، کافی شاپ و …

تور چین در هتل مارول شانگهای

Marvel Hotel Shanghai tourana ir2

تور چین در هتل مارول شانگهای

Marvel Hotel Shanghai tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۲
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی