از جمله شهرهای فوق العاده برای سفر در تور چین، بدون شک شهر زیبای شانگهای است. این شهر علاوه بر موقعیت ناسب در تجارت روز دنیا، دارای دیدنی های فراوانی است که تور شانگهای را تبدیل به یکی از تورهای پر طرفدار در شرق آسیا می کند. در این متن یکی از هتل های چین را که در این شهر واقع است، معرفی می کنیم. لازم به ذکر است که برای سفر به چین باید ویزای چین اخذ شود.

دی سیگال ان دی باند شانگهای یکی از هتل های شانگهای است که در زمره هتل های ۴ ستاره این شهر قرار دارد. این هتل زیبا دارای ۱۴۹ اتاق و سوئیت خوش طراحی با چشم اندازهای متفاوت و دیدنی است. اتاق ها و سوئیت های این هتل دارای امکانات فوق العاده ای می باشند که این هتل را تبدیل به یکی از هتل های پر طرفدار برای مسافران تور چین تبدیل کرده است. علاوه بر این مساله، موقعیت این هتل همانند هتل جین جیانگ ایست آسیا شانگهای به گونه ای است که دسترسی به مکان های دیدنی شهر به سادگی امکان پذیر است.

تور چین در دی سیگال ان دی باند شانگهای

The Seagull on the Bund tourana ir

امکانات و خدمات هتل دی سیگال ان دی باند شانگهای در چین را می توان فوق العاده بیان داشت. در زیر به این امکانات و خدمات اشاره می شود:

پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار ، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، امکانات اتاق VIP، رستوران با منوی فوق العاده و … .

تور چین در دی سیگال ان دی باند شانگهای

The Seagull on the Bund tourana ir2

تور چین در دی سیگال ان دی باند شانگهای

The Seagull on the Bund tourana ir3

تور چین در دی سیگال ان دی باند شانگهای

The Seagull on the Bund tourana ir4