سفر به بندر شانگهای همانند سفر به سایر نقاط چین با اخذ ویزای چین آغاز می شود و پس از آن یکی از روش های سریع انتخاب تور شانگهای مناسب است. در متن جاری برای آشنایی با اقامتگاه های چین و شانگای به معرفی یکی از هتل های چین واقع در بندر پر طرفدار شانگهای می پردازیم.

هتل رای تای هنگ کیاو شانگهای یکی از هتل های ۴ ستاره شانگهای است. این هتل زیبا با داشتن ۲۷۴ اتاق و سوئیت زیبا و خوش نقشه با بالکن زیبا و چشم اندازی وسیع از شهر و دریا، یکی از هتل های پرطرفدار در میان مسافران تور شانگهای و تور چین بوده و هست. همچنین این هتل دارای موقعیت مناسبی است که این امر انتخاب این هتل را توسط مسافران این شهر افزایش داده است.

تور چین در هتل رای تای هنگ کیاو شانگهای

Rui Tai Hong Qiao Hotel tourana ir

امکانات و خدمات هتل رای تای هنگ کیاو شانگهای همانند هتل شانگهای سهو اینترنشنال یوت هاستل مثال زدنی است. از جمله این خدمات و امکانات که همگی در محیطی آرام و توسط افرادی حرفه ای ارائه می شوند می توان به: امکانات باربیکیو ، مرکز سلامت و آبگرم، مرکز بدنسازی، اتاق و امکانات برای معلولین، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، خشکشویی، صبحانه در اتاق، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط و خدمات تور، رستوران با منوی متنوع شامل انواع غذاهای محلی و بین المللی، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، گرمایش و … اشاره داشت.

تور چین در هتل رای تای هنگ کیاو شانگهای

Rui Tai Hong Qiao Hotel tourana ir2

تور چین در هتل رای تای هنگ کیاو شانگهای

Rui Tai Hong Qiao Hotel tourana ir3

تور چین در هتل رای تای هنگ کیاو شانگهای

Rui Tai Hong Qiao Hotel tourana ir4