یکی از بهترین مقاصد در کشور زیبای چین، شهر شانگهای است. این شهر زیبا و دلنشین با توجه به جاذبه های فراوان سالانه باعث اخذ ویزای چین توسط افراد بسیاری می شود. در این متن برای علاقه مندان به سفر به این شهر زیبا، یکی از هتل های شانگهای را معرفی می کنیم.

هتل سیتادینس شانگهای جینکیاو از هتل های چین است که در شانگهای واقع شده است. این هتل یکی از هتل هیا مورد علاقه مسافران تور چین و تور شانگهای است. موقعیت مناسب این هتل همانند هتل اینترکنتیننتال شانگهای پاکسی از برگ های برنده این هتل است. علاوه بر این ۲۶۰ اتاق و سوئیت زیبا و خوش طراحی و مجهز از دیگر نکات مورد علاقه مسافرانی است که این هتل را انتخاب کرده اند.

تور چین در هتل سیتادینس شانگهای جینکیاو

citadines shanghai jinqiao hotel tourana ir

امکانات و خدمات هتل سیتادینس شانگهای جینکیاو را می توان بسیار مناسب توصیف کرد. در زیر به لیستی از این امکانات اشاره می شود:

پذیرش شبانه روزی، کادر حرفه ای و آموزش دیده، اتاق های با دید مناسب، بالکن، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق عمومی و در اتاق، انبار بار و چمدان، بار، مینی بار،تهویه، گرمایش و سرمایش مناسب، سرویس نگهداری کودکان، مرکز بدنسازی، دارت، سالن بیلیارد، اتاق و امکانات برای معلولین، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل و دوچرخه و … .

تور چین در هتل سیتادینس شانگهای جینکیاو

citadines shanghai jinqiao hotel tourana ir2

تور چین در هتل سیتادینس شانگهای جینکیاو

citadines shanghai jinqiao hotel tourana ir3

تور چین در هتل سیتادینس شانگهای جینکیاو

citadines shanghai jinqiao hotel tourana ir4