یکی از زیباترین شهرهای شرق آسیا شانگهای است. این کلان شهر زیبا یکی از شلوغ ترین و صد البته دیدنی ترین شهرهای چین است که بهانه اخذ ویزای چین برای افراد زیادی است که تور شانگهای را انتخاب می کنند. در این متن برای علاقه مندان سفر به شانگهای، یکی از هتل های چین واقع در شانگهای را معرفی می کنیم.

هتل اوکارا گاردن شانگهای یکی زا بزرگترین هتل های شانگهای است. این هتل دارای ۴۹۲ اتاق و سوئیت در ابعاد مختلف و با خدمات متفاوت می باشد که این امر باعث شده است تا مسافران زیادی از تور چین به انتخاب این هتل گرایش داشته باشند. علاوه بر این معماری هتل و صد البته اتاق ها اقامت راحتی را برای مسافران هتل فراهم می آورد. این نکته در کنار دسترسی آسان به فرودگاه و مراکز خرید، این هتل را به هتلی محبوب بدل نموده است.

تور چین در هتل اوکارا گاردن شانگهای

okura garden hotel shanghai tourana ir

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل اوکارا گاردن شانگهای همانند هتل اورسانشاین شانگهای در انتخاب این هتل بسیار تاثیر گذار بده و هست. موارد زیر از جمله خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل است.

ماساژ، جکوزی، سونا، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، تنیس، مرکز بدنسازی، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، باغ هتل، فضای آرام،، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، امکانات اتاق VIP، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، کتابخانه و … .

تور چین در هتل اوکارا گاردن شانگهای

okura garden hotel shanghai tourana ir2

تور چین در هتل اوکارا گاردن شانگهای

okura garden hotel shanghai tourana ir3

تور چین در هتل اوکارا گاردن شانگهای

okura garden hotel shanghai tourana ir4