از جمله شهرهای دیدنی شرق آسیا، شهر بندری شانگهای است. این کلان شهر دیدنی با توجه به جایگاه خود در تجارت جهانی بهانه اخذ ویزای چین توسط افراد بسیاری است که شانگهای را برای سفر برگزیده اند. در یان متن برای این علاقه مندان، یکی از هتل های چین در شانگهای را معرفی خواهیم کرد.

هتل زاو آن شانگهای یکی از هتل های اقتصادی و سه ستاره در شانگهای است. این هتل به دلیل به صرفه بودن و موقعیت مناسب خود از هتل های محبوب تور چین و تور شانگهای بوده و هست. علاوه بر این ساختمان مدرن و ۲۱۲ اتاق و سوئیت شیک و متنوع موجود در هتل سالانه پذیرای مسافران بسیاری است که این هتل را انتخاب می نمایند.

تور چین در هتل ژاو آن شانگهای

Zhao An Hotel Shanghai tourana ir

امکانات و خدمات هتل زاو آن شانگهای همانند هتل سیتادینس شانگهای جینکیاو فراتر از یک هتل سه ستاره است. در زیر به پاره ای از این امکانات و خدمات جهت آشنایی هر چه بیشتر بیان می شود:

اتو و میز اتو، چای ساز، قهوه جوش، تلویزیون با گیرنده ماهواره، ویوی فوق العاده، باربکیو، اتاق بازیهای کامپیوتری، استخر روباز، لباسشویی، آرایشگاه و مرکز زیبایی هتل، مرکز تجارت، رستوران با منوی عالی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، منطقه بدون سیگار و … .

تور چین در هتل ژاو آن شانگهای

Zhao An Hotel Shanghai tourana ir2

تور چین در هتل ژاو آن شانگهای

Zhao An Hotel Shanghai tourana ir3

تور چین در هتل ژاو آن شانگهای

Zhao An Hotel Shanghai tourana ir4