برای افرادی که قصد سفر به چین را دارند، انتخاب های زیادی به عنوان مقصد سفر وجود دارد. یکی از دیدنی ترین های این مقاصد شانگهای است. این شهر زیبا و دیدنی با داشتن پارامترهای مهم در جذب گردشگری، همچون مراکز دیدنی، سالانه گردشگران فراوانی را به انتخاب تور شانگهای ترغیب می کند. در این متن برای افرادی که قصد سفر به این منطقه از جهان را دارند، یکی از هتل های چین واقع در شانگهای را معرفی خواهیم کرد. لازم به ذکر است که اخذ ویزای چین از جمله ملزومات سفر به چین است.

هتل گلوریا پلازا کانگ کیاو شانگهای یکی از هتل های زیبای شانگهای است. این هتل خوش موقعیت، یکی از بهترین دسترسی ها را به نقاط مورد نیاز مسافرانش همانند فرودگاه، ایستگاه مترو و اتوبوس شهری و همچنین مراکز دیدنی شهر شانگهای دارد و از این نظر یکی از هتل های خوب برای انتخاب توسط مسافران تور چین و تور شانگهای محسوب می شود. علاوه بر این مساله ۱۶۸ اتاق و سوئیت این هتل همگی دارای محیطی خوش طراحی با مبلمان و تجهیزات مناسبی هستند که اقامتی دلچسب را برای مسافران هتل با ارمغان می آورند.

تور چین در هتل گلوریا پلازا کانگ کیاو شانگهای

gloria-plaza-kangqiao-shanghai tourana ir

امکانات و خدمات هتل گلوریا پلازا کانگ کیاو شانگهای همانند هتل بلو هوریزون رویال پارکلین اینترنشنال شانگهای را می توان خوب ارزیابی کرد. از جمله این امکانات و خدمت که در هتل ارائه می شودمی توان به موارد زیر اشاره داشت:

پذیرش ۲۴ ساعته و شبانه روزی، روزنامه و مجلات روز، بالکن با ویوی مناسب، اتاقهای پاک و بدون سیگار، مبلمان فوق العاده، تخت های راحت، مینی بار، اتو و میز اتو، تلویزیون و گیرنده ماهواره، گاو صندوق کوچک در اتاق، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، ماساژ توسط تیم حرفه ای، اتاق و امکانات برای معلولین، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت، امکانات اتاق VIPو … .

تور چین در هتل گلوریا پلازا کانگ کیاو شانگهای

gloria-plaza-kangqiao-shanghai tourana ir2

تور چین در هتل گلوریا پلازا کانگ کیاو شانگهای

gloria-plaza-kangqiao-shanghai tourana ir3

تور چین در هتل گلوریا پلازا کانگ کیاو شانگهای

gloria-plaza-kangqiao-shanghai tourana ir4