یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای شرق آسیا، شهر پر زرق و برق شانگهای است. این شهر زیبا و شلوغ با داشتن جاذبه های گردشگری متعدد و در نتیجه انتخاب های فراوان، یکی از مراکز مهم توریستی در چین است. در این متن برای علاقه مندان سفر به این شهر، یکی از هتل های چین واقع در شانگهای را معرفی خواهیم کرد. لازیم به ذکر است که قبل از سفر به شانگهای و کلا کشور چین، باید ویزای چین اخذ شود.

هتل هاوارد جهنسن چانشا شانگهای از هتل های لوکس و لاکچری در کشور چین و شانگهای می باشد. این هتل زیبا و دیدنی و بسیار شیک دارای ۲۹۵ اتاق در ابعاد و انواع مختلف بوده و از این رو این هتل (همانند هتل اوکارا گاردن شانگهای) از هتل های محبوب در نظر مسافران تور چین و تور شانگهای می باشد. این هتل علاوه بر این موضوع موقعیت مناسبی را دارد که دسترسی به مکان های مورد نیاز مسافران از این هتل به سادگی قابل دسترسی هستند.

تور چین در هتل هاوارد جهنسن چانشا شانگهای

Howard Johnson Chuansha Shanghai tourana ir

هتل هاوارد جهنسن چانشا شانگهای دارای امکانات و خدمات مناسبی است که در سطح فوق العاده ای عرضه می شوند. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

اتاقهای راحت و پاکیزه، مینی بار، چای ساز، قهوه جوش، تلویزیون صفحه تخت و ماهواره، گاو صندوق در اتاق، ترانسفر فرودگاهی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، امکانات اتاق VIP، ماساژ، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، مرکز بدنسازی، رستوران با منوی عالی شامل انواع غذاهای محلی، بین المللی و حلال، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، اتاقهای ضد صدا، فروشگاه و … .

تور چین در هتل هاوارد جهنسن چانشا شانگهای

Howard Johnson Chuansha Shanghai tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل هاوارد جهنسن چانشا شانگهای

Howard Johnson Chuansha Shanghai tourana ir3

تور چین در هتل هاوارد جهنسن چانشا شانگهای

Howard Johnson Chuansha Shanghai tourana ir4