شانگهای یکی از کلان شهرهای دیدنی چین و جهان است. این شهر که می توان ان را جنگل آسمانخراش ها نیز نامید با داشتن دیدنی های فراوان موجب شده است تا بسیاری زحمت اخذ ویزای چین را برای دیدن آن قبول کنند. در این متن برای علاقه مندان سفر به این شهر به معرفی یکی از هتل های چین، واقع در شانگهای، می پردازیم.

هتل ویندام گراند پلازا رویال اورینتال شانگهای یکی از هتل های لوکس و زیبای شانگهای است. این هتل که همچون هتل کورتیارد بای ماریوت شانگهای ژوجیاهوی دارای موقعیتی عالی است، ۵۲۳ اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. تمامی اتاق ها و سوئیت ها دارای طراحی بسیار زیبا بوده و از این رو این هتل یکی از هتل های محبوب برای مسافران تور چین و تور شانگهای است.

تور چین در هتل ویندام گراند پلازا رویال اورینتال شانگهای

Wyndham Grand Plaza Royale Oriental Shanghai tourana ir

هتل ویندام گراند پلازا رویال اورینتال شانگهای دارای امکانات و خدمات متنوع و با کیفیتی است. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

اتاق های شیک، مبلمان رویایی، آشپزخانه (در بعضی اتاق ها و سوئیت ها)، کارکنان حرفه ای، تلویزیون و ماهواره، گاو صندوق، بالکن و چشم انداز مناسب، مینی بار، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، امکانات اتاق VIP، سونا، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، رستوران با منوی فوق العاده، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار و … .

تور چین در هتل ویندام گراند پلازا رویال اورینتال شانگهای

Wyndham Grand Plaza Royale Oriental Shanghai tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل ویندام گراند پلازا رویال اورینتال شانگهای

Wyndham Grand Plaza Royale Oriental Shanghai tourana ir3

تور چین در هتل ویندام گراند پلازا رویال اورینتال شانگهای

Wyndham Grand Plaza Royale Oriental Shanghai tourana ir4