یکی از شهرهای مهم و توریستی چین را می توان شانگهای دانست. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو یکی از هتل های مجلل و بسیار لوکس شانگهای می باشد. این هتل ۵ ستاره اقامتگاهی است با شکوه که همانند هتل گلوریا پلازا کانگ کیاو شانگهای دارای موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی است و به بسیاری از مراکز تجاری و وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی دارد به طور مثال پیاده ۱۰ دقیقه تا مراکز خرید خیابان سیچوان و منطقه تجاری لوجیاژو و ۵ دقیقه تا منطقه بوند فاصله دارد همچنین نزدیک ترین ایستگاه مترو ۲ دقیقه و فرودگاه بین المللی پودونگ نیز ۴۰ دقیقه تا ساختمان هتل فاصله دارد. ۴۷۱ اتاق و سوئیت این هتل را می توان در زمره بهترین ها قلمداد کرد چرا که تنوع بسیار بالا به همراه دکوراسیون شیک و چشم اندازی رویایی از ثمره های انتخاب ابن هتل و اتاق های ان است و این امر باعث شده است تا این هتل یکی از هتل های پرطرفدار در میان مسافران تور چین و تور شانگهای باشد.

تور چین در هتل شرایتون شانگهای هونگ کو

sheraton-shanghai-hongkou-hotel tourana ir

امکانات و خدمات هتل شرایتون شانگهای هونگ کو را می توان فوق العاده دانست. در زیر به گوشه ای از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

تنوع در اتاق ها، کارکنان مجرب، تمامی اتاق ها دارای میز کار، چای / قهوه ساز ، تهویه مطبوع ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و وسایل مکمل استحمام ، سشوار ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان، استخر سرپوشیده ، ماساژ درمانی ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و ۲۴ ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، دستگاه خود پرداز ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، بار ، بوفه صبحانه ، چندین رستوران با منوی فوق العاده، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ و … .

تور چین در هتل شرایتون شانگهای هونگ کو

sheraton-shanghai-hongkou-hotel tourana ir2

تور لحظه آخری در  هتل شرایتون شانگهای هونگ کو

sheraton-shanghai-hongkou-hotel tourana ir3

تور چین در هتل شرایتون شانگهای هونگ کو

sheraton-shanghai-hongkou-hotel tourana ir4