یکی از شهرهای مهم و توریستی چین را می توان شانگهای دانست. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.

هتل ویندام شانگهای باند ایست یکی از هتل های لوکس و زیبای شانگهای و چین می باشد. موقعیت این هتل همانند هتل کراون پلازا شانگهای به گونه ای است که مراکز مختلفی همانند فرودگاه، مراکز دیدنی، مراکز تاریخی و همچنین مترو و وسایل نقلیه عمومی را ب آسانی فراهم می کند. این هتل دارای ۴۸۲ اتاق می باشد. اتاق ها و سوئیت های پاک، خوش طراحی به همراه مبلمان و چیدمانی عالی این هتل را به یکی از انتخاب های همیشگی مسافران تور چین و تور شانگهای بدل نموده است.

تور چین در هتل ویندام شانگهای باند ایست

wyndham-shanghai-bund-east-hotel tourana ir

امکانات و خدمات هتل ویندام شانگهای باند ایست را می توان بسیار مطلوب و حتی عالی دانست. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

تنوع در انتخاب اتاق برای مسافران، کارکنان حرفه ای با رفتاری دوستانه، امکانات اتاق نظیر: تلویزیون و ماهواره، مبلمان شیک، چای ساز، قهوه جوش، یخچال، مینی بار، حمام لوکس و وسایل عالی، سرویس نگهداری کودکان، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه و خدمات زیبایی، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط و خدمات تور، رستوران با منوی فوق العاده و متنوع، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، باغ هتل و … .

تور چین در هتل ویندام شانگهای باند ایست

wyndham-shanghai-bund-east-hotel tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل ویندام شانگهای باند ایست

wyndham-shanghai-bund-east-hotel tourana ir3

تور چین در هتل ویندام شانگهای باند ایست

wyndham-shanghai-bund-east-hotel tourana ir4