شانگهای از شهرهای دیدنی چین می باشد. این شهر با داشتن دیدنی های فراوان موجب شده است تا بسیاری از افراد زحمت اخذ ویزای چین را برای بازدید از آن قبول کنند. در این متن برای علاقه مندان سفر به این شهر به معرفی یکی از هتل های چین، واقع در شانگهای، می پردازیم.

هتل شانگهای ژانگ زیانگ یکی از هتل های زیبای شانگهای است. این هتل با ساختمانی مدرن در خیابا ژونگ ژینگ و در فاصله ای بسیار نزدیک نسبت به ایستگاه راه آهن ژینکه و در فاصله حدود ۱۳ کیلومتری از فرودگاه قرار دارد و از این رو می توان این هتل را همانند در هتل نوتل آتلانتیس شانگهای جزء هتل های خوش موقعیت محسوب کرد. اتاق ها و سوئیت های متنوع این هتل با فضایی مطلوب مسکن مناسبی برای مسافران تور چین و تور شانگهای است.

تور چین در هتل شانگهای ژانگ زیانگ

shanghai-zhongxiang-hotel-shanghai tourana ir

امکانات و خدمات هتل شانگهای ژانگ زیانگ را می توان بسیار مناسب توصیف کرد. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

کارکنان حرفه ای و مهربان، تنوع اتاق ها برای مسافران، امکانات اتاق شامل: اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با گیرنده ماهواره، سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق اختصاصی، مینی بار، چای و قهوه ساز، یخچال، پارکینگ رایگان، ماساژ، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، اتاق بازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، آرایشگاه، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، رستوران با منویی متنوع، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، منطقه بدون سیگار و … .

تور چین در هتل شانگهای ژانگ زیانگ

shanghai-zhongxiang-hotel-shanghai tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل شانگهای ژانگ زیانگ

shanghai-zhongxiang-hotel-shanghai tourana ir3

تور چین در هتل شانگهای ژانگ زیانگ

shanghai-zhongxiang-hotel-shanghai tourana ir4