چین یکی از دیدنی ترین کشور های جهان است و شهر شانگهای در این کشور، از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای شرق آسیا است. این شهر زیبا و شلوغ با داشتن جاذبه های گردشگری متعدد و در نتیجه انتخاب های فراوان، یکی از مراکز مهم توریستی در چین است. در این متن برای علاقه مندان سفر به این شهر، یکی از هتل های چین واقع در شانگهای را معرفی خواهیم کرد. لازم به ذکر است که قبل از سفر به شانگهای و کلا کشور چین، باید ویزای چین اخذ شود.

هتل جو ماریوت شانگهای را می توان یکی از هتل های دلباز و شیک در شانگهای دانست. این هتل که همانند هتل جین جیانگ راینباو شانگهای از هتل های ۵ ستاره شانگهای محسوب می شود، دارای موقعیتی مناسب در این شهر میباشد. این هتل در مجاورت پارک رنمین قرار دارد و تا میدان ملت کمتر از ۲ دقیقه پیاده فاصله دارد. همچنین این هتل چشم اندازی زیبا را از شهر به مسافران و مهمانان خود هدیه می دهد. همچنین اتاق ها و سوئیت ها ی مجلل این هتل از انتخاب های همیشگی مسافران تور چین و تور شانگهای می باشد.

تور چین در هتل جو ماریوت شانگهای

jw-marriott-shanghai tourana ir

امکانات و خدمات هتل جو ماریوت شانگهای را می توان بی نظیر دانست. از جمله این امکانات و خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کارکنان مهربان و حرفه ای، موقعیت مناسب، اتاق های متنوع و زیبا، امکانات اتاق شامل: یخچال، مینی بار، صبحانه در اتاق، تلفن ، تلویزیون و گیرنده ماهواره،حمام با وان و وسایل زیبا، مبلمان راحت، گاوصندوق، ، رستوران با منویی متنو از غذاهای دریایی تا غذاهای غربی و شرقی، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، گرمایش، کتابخانه، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، سالن بدنسازی، میز بیلیارد، دارت، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، سرویس مستخدم، سرویس ایاب و ذهاب رایگان و … .

تور چین در هتل جو ماریوت شانگهای

"VFMLID=66313365"

تور لحظه آخری در هتل جو ماریوت شانگهای

jw-marriott-shanghai tourana ir2

تور چین در هتل جو ماریوت شانگهای

jw-marriott-shanghai tourana ir4