یکی از شهرهای مهم و توریستی چین را می توان شانگهای دانست. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.

هتل ماریوت شانگهای چانگفنگ پارک همانند هتل شرایتون شانگهای هونگ کو از هتل های ۵ ستاره در کشور زیبای چین می باشد. این هتل زیبا با داشتن طراحی فوق العاده و ساختمانی مدرن به همراه ۵۰۱ اتاق و سوئیت شیک همواره انتخاب ناسبی برای مهمانان تور چین و تور شانگهای بوده و هست. علاوه بر طراحی شیک و مدرن، موقعیت مناسب این هتل به همراه دسترسی خوب به دیدنی های شانگهای، بازارهای آن و همچنین خطوط حمل و نقل عمومی، از دیگر فاکتورهای موقر در انتهاب این هتل بوده است.

تور چین در هتل ماریوت شانگهای چانگفنگ پارک

"VFMLID=66313357"

هتل ماریوت شانگهای چانگفنگ پارک دارای امکانات و خدمات بسیار لوکس و شیکی است. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، تنوع مناسب اتاق، امکانات اتاق شامل: چشم انداز عالی، بالکن اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، ، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، استخر سر پوشیده، مرکز بدنسازی، زمین گلف، بولینگ، سرویس نگهداری کودکان، اتاق و امکانات برای معلولین، خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، چندین رستوران با منوی بی نظیر، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار و … .

تور چین در هتل ماریوت شانگهای چانگفنگ پارک

"VFMLID=66313365"

تور لحظه آخری در هتل ماریوت شانگهای چانگفنگ پارک

Marriott Shanghai Changfeng Park tourana ir3

تور چین در هتل ماریوت شانگهای چانگفنگ پارک

Marriott Shanghai Changfeng Park tourana ir4