یکی از شهرهای مهم و توریستی چین را می توان شانگهای دانست. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.

هتل دلایت پاسیفیک سوئیتز لادل شانگهای همانند هتل شانگهای ژانگ زیانگ از هتل های خوش موقعیت در شهر زیبای شانگهای است. این هتل زیبای ۴ ستاره در منطقه تجاری نانجینگ واقع شده است که این موقعیت باعث دسترسی آسان به مکان هایی همانند فرودگا بین المللی شانگهای، میدان مردم، تئاتر بزرگ شهر و همچنین ایستگاه های مترو و موج شکنهای معروف شانگهای شده است. علاوه بر ین ها، ساختمان زیبا و دیدنی این هتل به همراه اتاق ها و سوئیت های شیک که با بهترین متریال ساخته شده و طراحی بهترین ها هستند، بدون شک اقامتی بی نظیر را برای مهمانان تور چین و تور شانگهای مقیم در این هتل به ارمغان می آورد.

تور چین در هتل دلایت پاسیفیک سوئیتز لادل شانگهای

Delight Pacific Suites Ladoll Shanghai tourana ir

امکانات و خدمات هتل دلایت پاسیفیک سوئیتز لادل شانگهای را می توان بی نظیر دانست. در زیر به معرفی این امکانات و خدمات می پردازیم:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان چند زبانه و خوش رفتار، قیمت مناسب، امکانات اتاق شامل: چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، بالکن اختصاصی، سرویس نگهداری کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری، ماساژ، سونا، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، دو رستوارن با منوهایی بی نظیر، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، دربان و … .

تور چین در هتل دلایت پاسیفیک سوئیتز لادل شانگهای

Delight Pacific Suites Ladoll Shanghai tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل دلایت پاسیفیک سوئیتز لادل شانگهای

Delight Pacific Suites Ladoll Shanghai tourana ir3

تور چین در هتل دلایت پاسیفیک سوئیتز لادل شانگهای

Delight Pacific Suites Ladoll Shanghai tourana ir4