یکی از شهرهای مهم و توریستی چین را می توان شانگهای دانست. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.هتل شانگهای جیاگ بیزینس (جینگان) همانند هتل مارول شانگهای از هتل های خوش موقعیت و با دسترسی خوب است. این هتل در نزدیکی مرکز شهر و در منطقه ای با دسترسی خوب به مترو، ایستگاه اتوبوس و سایر مراکز خرید در شهر شانگهای دارد. علاوه بر این، ساختمان زیبای هتل به همراه ۱۲۵ اتاق و سوئیت در این هتل، همگی دارای طراحی شرقی زیبا و فضایی آرام بوده که اقامتی بی نظیر و آرام را برای مهمانان تور چین و تور شانگهای فراهم می اورد.

تور چین در هتل شانگهای جیاگ بیزینس (جینگان)

joyage business hotel jingan branch shanghai 2

هتل شانگهای جیاگ بیزینس (جینگان) همانند دیگر هتل های ۳ ستاره، از دسته هتل های اقتصادی و به صرفه است که خدمات و امکانات خود را با کمترین قیمت عرضه می کند. در زیر به معرفی امکانات و خدمات این هتل می پردازیم:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، قیمت بسیار مناسب، امکانات اتاق شامل: چشم انداز خوب، تلویزیون و ماهواره، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، کرایه دوچرخه، رستوران با منوی بی نظیر، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، خشکشویی، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، مرکز تجارت، کرایه اتومبیل، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه)، دربان، آسانسور و … .

تور چین در هتل شانگهای جیاگ بیزینس (جینگان)

joyage business hotel jingan branch shanghai 3

تور لحظه آخری در هتل شانگهای جیاگ بیزینس (جینگان)

joyage business hotel jingan branch shanghai 4

تور چین در هتل شانگهای جیاگ بیزینس (جینگان)

joyage business hotel jingan branch shanghai