یکی از شهرهای مهم و توریستی چین را می توان شانگهای دانست. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.هتل لا فوکس کژوال شانگهای همانند هتل رنسانس شانگهای زنگشان پارک از هتل های خوش موقعیت در شهر زیبای شانگهای است. این هتل که اولین هتل فروشگاه شهر شانگهای است، در انتهای خیابان فانیو قار دارد و تا فرودگاه هونگ کیو، ۲۵ دقیقه سواره و به ترتیب در فاصله ۲۰ و ۵۰ دقیقه ای با ماشین تا ایستگاه راه آهن شانگهای و فرودگاه بین المللی پودونگ قرار گرفته است. اتاقهای هتل بسیار ساده بوده و به زیبایی تزئین شده اند. از سبک طراحی ژاپنی های قانع گرفته تا معماری نوین با آنهمه آینه کاری و تابلوهای نئون، طراحی اتاقهای هتل به گونه ای متمایز تر صورت گرفته است. با توجه به ذکر موارد بالا، می توان این هتل سه ستاره را از هتل های محبوب برای مسافران تور چین و تور شانگهای دانست.

تور چین در هتل لا فوکس کژوال شانگهای

La Faeux Casual Hotel Shanghai tourana ir

هتل لا فوکس کژوال شانگهای دارای خدمات و امکانات مناسبی است که با قیمتی خوب به مسافران عرضه می شود. در زیر به ارائه خدمات و امکانات این هتل می پردازیم:

تنوع اتاق، کارکنان چندزبانه و خوش رفتار، قیمت بسیار مناسب، امکانات اتاق شامل: چشم انداز خوب، تلویزیون و ماهواره، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام، گاو صندوق، ماساژ، کرایه دوچرخه، رستوران، بار، امکان صرف صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی سیم، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تورها، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، مرکز تجاری، کرایه اتومبیل، گشت شهری، ترانسفرفرودگاهی، صرفخانه، فکس و کپی، ، روزنامه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، سوئیت خانوادگی، پرستار بچه، دستگاه خودپرداز، دربان و … .

تور چین در هتل لا فوکس کژوال شانگهای

La Faeux Casual Hotel Shanghai tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل لا فوکس کژوال شانگهای

La Faeux Casual Hotel Shanghai tourana ir3

تور چین در هتل لا فوکس کژوال شانگهای

La Faeux Casual Hotel Shanghai tourana ir4