از شهرهای توریستی کشور پهناور چین، شهر زیبای شانگهای است. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.
هتل هالیدی این اکسپرس شانگهای جینکیاو سنترال یکی از هتل های شیک و همانند هتل دلایت پاسیفیک سوئیتز لادل شانگهای از هتل های ۴ ستاره در شهر زیبای شانگهای است. این هتل زیبا با داشتن ساختمانی زیبا و شیک با معماری و طراحی زیبا، و همچنین با داشتن ۱۹۲ اتاق و سوئیت (شامل اتاق های استاندارد، کانکت، سوئیت مخصوص عروس و دامادهای جوان و ….) از جمله هتل های موفق در شهر شانگهای است. موقعیت این هتل به گونه ای است که می توان آنرا مناسب توصیف کرد زیرا از این هتل به مراکز خرید، ایستگاه مترو و بی آر تی و همچنین فرودگاه می توان به راحتی دسترسی داشت و از این رو می توان این هتل را از جمله هتل های مناسب برای مسافران تور چین و تور شانگهای دانست.

تور چین در هتل هالیدی این اکسپرس شانگهای جینکیاو سنترال

tourana (1)

هتل هالیدی این اکسپرس شانگهای جینکیاو سنترال دارای خدمات و امکانات مناسبی است که با قیمتی منطقی به مشتریان و مهمانان این هتل عرضه میشود. از جمله این خدمات و امکانات، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

قیمت مناسب، تنوع مناسب اتاق، کارکنان چند زبانه،حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: چشم انداز عالی و بالکن ، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، اتاق و امکانات برای معلولین، لباسشویی، خشکشویی، خدمات تورها، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق کنفرانس مجهز، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاههای خودکار فروش تنقلات، رستوران با منوی عالی، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، صرافی، دربان و … .

تور چین در هتل هالیدی این اکسپرس شانگهای جینکیاو سنترال

tourana (4)

تور لحظه آخری در هتل هالیدی این اکسپرس شانگهای جینکیاو سنترال

tourana (3)

تور چین در هتل هالیدی این اکسپرس شانگهای جینکیاو سنترال

tourana (2)