یکی از شهرهای مهم و توریستی چین را می توان شانگهای دانست. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.

هتل آپارتمان ورلد یونین سرویس شانگهای همانند هتل هالیدی این اکسپرس شانگهای جینکیاو سنترال از دسته هتل های ۴ ستاره در شانگهای است. این هتل زیبا و جذاب از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد و این امر باعث شده است تا دسترسی مهمانان و مسافران این هتل به دیدنی های شانگهای به سادگی صورت گیرد. همچنین این هتل آپارتمان دارای ۶۰ اتاق می باشد که به بهترین وجه ممکن ساخته و تزئین شده است و می تواند محیط آرام و مناسبی را برای مهمانان تور چین و تور شانگهای فراهم آورد.

تور چین در هتل آپارتمان ورلد یونین سرویس شانگهای

World Union Service Apartment tourana ir

هتل آپارتمان ورلد یونین سرویس شانگهای دارای خدمات و امکانات مناسبی نیز هست. در زیر به لیستی از امکانات و خدمات این هتل اشاره می کنیم:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، قیمت مناسب، امکانات اتاق شامل: چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، بالکن اختصاصی، سرویس نگهداری کودکان، خانه داری، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، سوئیت مخصوص تازه عروس، کرایه دوچرخه، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، گرمایش، منطقه بدون سیگار و … .

تور چین در هتل آپارتمان ورلد یونین سرویس شانگهای

World Union Service Apartment tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل آپارتمان ورلد یونین سرویس شانگهای

World Union Service Apartment tourana ir3

تور چین در هتل آپارتمان ورلد یونین سرویس شانگهای

World Union Service Apartment tourana ir4