یکی از شهرهای مهم و توریستی چین را می توان شانگهای دانست. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.

هتل رادیسون پادنگ سنچری پارک همانند هتل میلینیوم هانگ کیاو شانگهای از هتل های ۵ ستاره و بسیار لوکس در شهر زیبای شانگهای می باشد. این هتل زیبا و شیک دارای ساختمانی فوق العاده با تزئیناتی رویایی است. تمامی ۳۶۲ اتاق و سوئیت این هتل با وسواس خاصی طراحی و ساخته و تزئین شده است و از این رو می توان استراحت و اقامت آرامی را در این هتل متصور بود. علاوه بر این، موقعیت مطلوب این هتل و نزدیکی به مراکز خرید، نمایشگاه بین المللی، مترو و دیگر مکان های دیدنی شهر شانگهای این هتل را بدل به انتخابی مناسب برای مسافران تور چین و تور شانگهای نموده است.

تور چین در هتل رادیسون پادنگ سنچری پارک شانگهای

Radisson Hotel Pudong Century Park tourana ir

هتل رادیسون پادنگ سنچری پارک علاوه بر موارد یاد شده دارای امکانات و خدمات مناسبی نیز هست. در زیر به گوشه ای از امکانات و خدمات این هتل اشاره می شود:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، بالکن اختصاصی، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر روباز، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، باغ، رستوران، بوفه، بار مخصوص تنقلات، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت عروس، تنیس، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه)، امکانات اتاق VIP، پذیرش و ترخیص اختصاصی و … .

تور چین در هتل رادیسون پادنگ سنچری پارک شانگهای

Radisson Hotel Pudong Century Park tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل رادیسون پادنگ سنچری پارک شانگهای

Radisson Hotel Pudong Century Park tourana ir3

تور چین در هتل رادیسون پادنگ سنچری پارک شانگهای

Radisson Hotel Pudong Century Park tourana ir4