شهر زیبای شانگهای، یکی از مهمترین مقاصد توریستی در کشور چین است. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.هتل سفیتل شانگهای ششان اورینتال همانند هتل اسکای فورچون بوتیک شانگهای از دسته هتل های بسیار لوکس و ۵ ستاره در شهر زیبای شانگهای است. این هتل زیبا با ساختمانی بسیار مدرن و شیک چشم هر بیننده ای را در نگاه اول به خود خیره می سازد. اتاق های زیبا و سوئیت های دلباز این هتل که تعدادشان به ۳۶۸ می رسد، با دقت خاصی طراحی و ساخته شده اند و متضمن راحتی و آسایش مسافران تور چین و تور شانگهای در این هتل می باشند. موقعیت مکانی مناسب هتل نیز از دیر دلایل اصلی انتخاب این هتل می تواند باشد.

تور چین در هتل سفیتل شانگهای ششان اورینتال

Sofitel Shanghai Sheshan Oriental tourana ir

هتل سفیتل شانگهای ششان اورینتال دارای امکانات و خدمات فوق العاده متنوع و با کیفیتی است. در زیر به گوشه ای از امکانات وخدمات این هتل اشاره می شود:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، بالکن اختصاصی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری، کاریوکی، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاق VIP، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، رستوران با منویی متنوع و فضایی رویایی، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، باغ و مجوطه زیبای هتل و … .

تور چین در هتل سفیتل شانگهای ششان اورینتال

Sofitel Shanghai Sheshan Oriental tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل سفیتل شانگهای ششان اورینتال

Sofitel Shanghai Sheshan Oriental tourana ir3

تور چین در هتل سفیتل شانگهای ششان اورینتال

Sofitel Shanghai Sheshan Oriental tourana ir4