یکی از شهرهای مهم و توریستی چین را می توان شانگهای دانست. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.

هتل نیکو شانگهای همانند هتل گران ملیا شانگهای از هتل های ۵ ستاره در شهر آسمانخراش ها است. این هتل زیبا با دارا بودن ۳۸۲ اتاق و سوئیت مختلف یکی از هتل های بزرگ شانگهای محسوب می شود که سالانه محل اسکان هزار مهمان از مسافران تور چین و تور شانگهای می باشد. موقعیت مناسب هتل و دسترسی به مراکز مهم شهر شانگهای به واسطه نزدیکی هتل به اکثر ان ها و همچنین نزدیکی به ایستگاه مترو در سریع ترین زمان ممکن است و از این رو، هتل یاد شده از جمله هتل های بسیار محبوب می باشد.

تور اقساطی چین در هتل نیکو شانگهای

Hotel Nikko Shanghai tourana ir

هتل نیکو شانگهای دارای امکانات و خدمات فوق العاده ای نیز هست. در زیر به گوشه ای از امکانات و خدمات این هتل اشاره می شود:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، قیمت مناسب، امکانات اتاق شامل: بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، سرویس نگهداری کودکان، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، امکانات اتاق VIP، رستوران مجلل، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، باغ، اتاقهای ضد صدا و … .

تور اقساطی چین در هتل نیکو شانگهای

Hotel Nikko Shanghai tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل نیکو شانگهای

Hotel Nikko Shanghai tourana ir3

تور اقساطی چین در هتل نیکو شانگهای

Hotel Nikko Shanghai tourana ir4