یکی از شهرهای مهم و توریستی چین را می توان شانگهای دانست. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.

هتل لوتل شانگهای یکی از هتل های خوب این شهر بوده که همانند هتل شانگهای هنگشان ملر ویلا در زمره هتل های ۴ ستاره قرار دارد. این هتل زیبا و شیک دارای ساتمانی زیبا و تمیز و صد البته مجهز است که در ان ۱۵۳ اتاق و سوئیت (شامل اتاق های استاندارد تا سوئیت های VIP  و صوئیت مخصوص عروس) طراحی و تدارک دیده شده است. تمامی اتاق های این هتل دارای چشم اندازی زیبا می باشد. موقعیت مکانی هتل را نیز می توان نسبتا مناسب دانست زیرا که از این هتل با صرف زمانی نسبتا متوسط به دیدنی های شهر میتوان دسترسی داشت و از این رو می توان این هتل را انتخابی مناسب برای مهمانان تور چین و تور شانگهای دانست.

تور اقساطی چین در هتل لوتل شانگهای

lotel hotel shanghai tourana ir

هتل لوتل شانگهای دارای امکانات و خدماتی متنوع و با کیفیت می باشد که برگ برنده این هتل محسوب می شود. در زیر به بیان گوشه ای از این امکانات و خدمات می پردازیم:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، کافی شاپ شبانه روزی، لابی، سرویس اینترنت بی سیم، روزنامه،  اتو کشی، صرافی، بسته های نهار، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، سرویس مستخدم، رستوران با منویی متنوع، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ، منطقه بدون سیگار و … .

تور اقساطی چین در هتل لوتل شانگهای

lotel hotel shanghai tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل لوتل شانگهای

lotel hotel shanghai tourana ir3

تور اقساطی چین در هتل لوتل شانگهای

lotel hotel shanghai tourana ir4