پکن، یکی از شهرهای معروف چین است که بیشتر مرکز اداری و تجاری این کشور پهناور است. در این شهر زیبا اتفاقات اقتصادی زیادی به صورت روزانه اتفاق می افتد که بسیاری از مردم به خصوص بازرگانان علاقه مند در سهیم شدن در ان ها هستند از این رو تور پکن و تور چین بسیار پر طرفدار است. ویزای چین هم به این دلیل بسیار ویزای با ارزشی است. در این مطلب یکی از هتل های پکن را معرفی خواهیم کرد به این امید که مورد استفاده مسافران این کشور و این شهر قرار گیرد.

 گرند هتل وانگ فوجینگ پکن یکی از اماکن اقامتی مجلل پکن محسوب می شود. در این هتل ۵ ستاره و بسیار زیبا، ۳۳۹ اتاق شامل اتاق های استاندارد و سوئیت مجهز وجود دارد. مبلمانی کلاسیک و راحت و رنگ های ملایم این اتاق ها می تواند خستگی یک روز گردش در پکن را به در کند.

تور چین در هتل گرند هتل وانگ فوجینگ پکن

tourana ir

تور چین در هتل گرند هتل وانگ فوجینگ پکن

tourana ir2

امکانات این هتل و همچنین خدمات ارائه شده در اسن هتل مثال زدنی است. از جمله این خدمات و امکانات می توان به وسایل مدرن، چشم اندازی باشکوه، خانه داری روزانه با پرسنل آموزش دیده، تهویه مطبوع، روم سرویس ۲۴ ساعته، حمامی مجهز به وان و دوش و وسایل مکمل استحمام، یخچال، مینی بار، سشوار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی مجهز به میز پینگ پنگ، سالن بیلیارد،، خدمات شستشوی لباس، خدمات واکس کفش، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه و مرکز تجاری، ، سالن کنفرانس، خدمات گردشگری، سالن زیبایی و آرایشگاه، بار، بوفه صبحانه، سه رستوران مجلل، کافی شاپ و … اشاره داشت.

در این سایت می توانید اطلاعاتی را درباره هتل های روسیه نیز کسب نمایید.

 تور چین در هتل گرند هتل وانگ فوجینگ پکن

tourana ir3

تور چین در هتل گرند هتل وانگ فوجینگ پکن

 tourana ir4

گرند هتل وانگ فوجینگ پکن یکی از بهترین دسترسی ها را در پکن دارد و این هتل بسیار مورد توجه گردشگرانی است که جهت امور تجاری و خرید، استراحت و یا گردش به پکن سفر کرده اند. هتل گرند هتل وانگ فوجینگ پکن در نزدیکی مراکز دیدنی شهر مثل خیابان معروف وانگ فوجینگ که ۸۰۰ متر و میدان تیان آن من که کمتر از ۳ کیلومتر است. در تصویر زیر موقعیت این هتل امده است.

تور چین در هتل گرند هتل وانگ فوجینگ پکن

tourana ir5