شهر پکن یا بیجینگ، پایتخت کشور بزرگ چین است. این شهر زیبا قدرت و عظمتش را در سال ۲۰۰۸ و با برگزاری المپیک به رخ جهانیان کشاند و از ان سال اعتبار ویژه ای را در میان شهرهای جهان برای خود کسب نمود. از نظر اهمیت نیز پکن را یکی از شهرهای شلوغ و البته زیبای آسیای شرقی دانشت. در این مطلب یکی از هتل های لوکس این شهر را معرفی خواهیم کرد به این امید که مورد توجه مسافران تور هند و تور پکن قرار گیرد.

هتل گریت وال شرایتون یکی از هتل های بسیارر زیبا و لوکس شهر پکن است. این هتل لوکس که طبق درجه بندی های هتل داری دارای درجه بالای ۵ ستاره است، اقامتگاهی شیک و مجلل است که در منطقه تجاری جائویانگ قرار دارد.این هتل با ۸۲۷ اتاق و سوئیت زیبا با چشم اندازی فوق العاده از شهر، در طول سال پذیرای مسافران از اقصی نقاط دنیا است.

تور چین در هتل گریت وال شرایتون پکن

xn----zmchba1acmdv7reedfige com1

تور چین در هتل گریت وال شرایتون پکن

xn----zmchba1acmdv7reedfige com12

امکانات این هتل آنقدر متنوع و فراوان است که فقط به ذکر تعدادی از آن ها بسنده می کنیم.

دکوراسون تلفیقی بسیار شیک، تلویزیون صفحه تخت و گیرنده ماهواره، اینترنت پر سرعت، رستوران با منوی فوق العاده، کافی شاپ، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ فوق العاده، روم سرویس ۲۴ ساعته، حمام شاهانه، سشور و اتو، صبحانه در اتاق، صندوق امانات و گاوصندوق، سالن ورزشی، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ، باشگاه ورزشی مجهز، خدمات خانه داریف پذیرش و تحویل سریع و ۲۴ ساعته، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش، صرافی، سرویس ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری، ، فروشگاه ، تهویه، دستگاه خود پرداز، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل، باغ، بار، بوفه، صرافی، انبار بار و چمدان و … .

هتل های بانکوک را نیز می توانید در این سایت مشاهده کنید.

تور چین در هتل گریت وال شرایتون پکن

xn----zmchba1acmdv7reedfige com13

تور چین در هتل گریت وال شرایتون پکن

 xn----zmchba1acmdv7reedfige com14

 موقعیت هتل هتل گریت وال شرایتون شهر پکن را می توان موقعیتی عالی بیان کرد. فاصله کم با استگاه مترو و فرودگاه بین المللی، دسترسی آسان را به نقاط مورد نیاز مسافران تور چین فراهم می کند. در تصویر زیر این موقعیت روی نقشه آمده است.

تور چین در هتل گریت وال شرایتون پکن

xn----zmchba1acmdv7reedfige com15