شهر ممنوعه شاید یکی از معروف ترین بناهای باشد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این مجموعه عظیم و بسیار زیبا، که به عبارتی بزرگترین مجموعه ساخته شده چوبی جهان نیز هست، با واقع شدن در پکن، تور پکن را در میان دوست داران مراکز گردشگری تاریخی قرار داده است. در ایران نیز این شهر زیبا و اسرار بسیار معروف است و بسیاری را تشویق به گرفتن ویزای چین می کند. در این مطلب و نظر به اهمیت تور پکن و تور چین به معرفی یکی از هتل های زیبای این شهر می پردازیم.

هتل لجندیل یکی از هتل های لوکس و بسیار زیبا و صد البته مدرن شهر زیبای پکن است. این هتل دارای ۳۹۰ اتاق و سوئیت شیک و پاک و همچنین اتاق هایی با خدمات مخصوص معلولین و همچنین سوئیت های بسیار لوکس برای مهمانان ویژه، سالانه پذیرای مسافران زیادی از سراسر دنیا است.

تور چین در هتل لجندیل پکن

tourana ir

تور چین در هتل لجندیل پکن

tourana ir2

این هتل خدمات حرفه ای و امکانات متنوعی را به مهمانان خود ارائه می کند. مواردی که ذکر می شود گوشه ای از خدمات و امکانات این هتل زیبا است.

استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، آب درمانی و مرکز سلامت، پارکینگ اختصاصی، سالن ورزشی، اینترنت پر سرعت، لابی بسیار زیبا، اتاق های مدرن با امکاناتی همچون؛ چای سازف قهوه جوش، تلویزیون صفحه تخت به همراه ماهواره، تلفن، گاو صندوق، حمام مجلل، اتاق جلسه با قابلیت پذیرش بالای ۱۵۰ نفر، واکس کفش، حدمات تور، صرافی، رستوران، کافی شاپ و … .

تور چین در هتل لجندیل پکن

tourana ir3

تور چین در هتل لجندیل پکن

tourana ir4

در باب موقعیت این هتل می توان گفت که موقعیت این هتل، دسترسی به مراکز تفریحی و دیدنی را از طریق وسایل نقلیه عمومی فراهم آورده است.

تور چین در هتل لجندیل پکن

tourana ir5