اگر برای سفر به پکن باید کمی به تاریخ علاقه مند باشید می توانیداز بناهای تاریخی و عظمت الهام بخش جاذبه­ های امپراتوری پنج هزار ساله شهر لذت ببرید. از معروف ترین این بناها می توان به شهر ممنوعه، دیوار بزرگ چین، میدان تیام آنمن و قصر تابستانی را نام برد که برای دیدن آن ها ویزای چین را به یکی از ویزاهای پر طرفدار تبدبل نموده است. در این متن برای این مسافران تور پکن یک هتل مجلل را معرفی خواهیم کرد.

هتل گراند مرکیور زیدان یکی از هتل های مجلل با اقامتی لوکس واقع در شهر پکن یا بیجینگ است. این هتل با ۲۹۰ اتاق در چندین طبقه که شامل اتاق هایی از اتاق های معمولی گرفته تا سوئیت برای عروس و دامادهای جوان، سوئیت های وی آی پی، سوئیت و اتاق برای افراد با شرایط خاص و … را دارا می باشد.

تور چین در هتل گراند مرکور زیدان پکن

tourana ir

تور چین در هتل گراند مرکور زیدان پکن

tourana ir2

هتل گراند مرکیور زیدان پکن امکانات و خدمات با کیفیتی به میهمانان خود ارائه میکند. ار جمله امکانات رفاهی این هتل شامل ماساژ ، سونا ، استخر سر پوشیده و جکوزی است. این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد (مخصوصا فروشاه سوغاتی های چینی) به خود میبالد همچنین یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز یکی دیگر از اپشن های این هتل است. لازم به بیان است که در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت. هتل همچنین دوچرخه به میهمانان اجاره می دهد. علاوه بر این ها امکان استفاده از اینترنت، گشت شهری و امکاناتی از این دست نیز برای مسافران وجود دارد. خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، خدمات تورها، فروشگاه هدایا و سوغات، فکس و کپی، خدمات تهیه بلیط، مرکز تجارت، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق پذیرش و تحویل سریع، ، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، منطقه بدون سیگار رستوران، پذیرش شبانه روزی از دیگر امکانات این هتل هستند.

تور چین در هتل گراند مرکور زیدان پکن

tourana ir3

تور چین در هتل گراند مرکور زیدان پکن 

tourana ir4

دسترسی این هتل به وسایل نقلیه حمل و نقل درون شهری یکی از نقاط قوت این هتل است که چگونگی این امر در تصویر زیر به تفصیل امده است.

تور چین در هتل گراند مرکیور زیدان پکن

 tourana ir5