معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

هتل ماوی دنیز مارماریس ترکیه

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۵ ب.ظ



ماماریس یکی از شهرهای ساحلی ترکیه است این شهر به واسطه داشتن آب و هوای مدیترانه ای و همچنین کوههای مرتفع و بهم فشرده و جنگلهای کاج اطراف خود و درختان چنار پهن برگ و درختان کمیاب ، دنیای زیبایی را تشکیل داده اند به طوری که تور مارماریس تور مهمی در تور ترکیه می باشد. این منطقه هتل های رویایی ای نیز دارد. در این مطلب یکی از بهترین های ان ها را معرفی خواهیم کرد.

هتل ماوی دنیز یکی از هتل های بسیار زیبای مارماریس است این هتل زیبا آمیزه ای از زیبایی، راحتی و میهمان نوازی را به مسافران و میهمانان خود ارائه میدهد. هتل ماوی دنیز مارماریس که در زمره هتل های 4 ستاره قرار دارد. این هتل دارای ۶۰ اتاق است که شامل اتاق های استاندارد تا سوئیت های مخصوص عروس و داادهای جوان، سوئیت های وی آی پی و سوئیت مخصوص افراد با نیازمندی های خاص می باشد.

تور ترکیه در هتل ماوی دنیز مارماریس

tourana ir

تور ترکیه در هتل ماوی دنیز مارماریس

tourana ir2

هتل ماوی دنیز مارماریس به صورت ۲۴ ساعته آمادگی ارائه خدمات و امکانات به مسافران خود می باشد. امکانات و خدماتی مانند: باغ هتل، صرافی، ماساژ، تورهای داخلی، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، کافی شاپ، سیستم تهویه مطبوع، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، محیط باز حیاط فضای سبز، استخر روباز، تبادل ارز، محیط سیگار ممنوع، خدمات کپی و ارسال فکس، مجهز به آسانسور، سالن غذا خوری، اتاق های ویژه معلواین، امکان برگزاری همایش، استخر روباز، صرافی، استخر سرپوشیده با آب گرم و … .

تور ترکیه در هتل ماوی دنیز مارماریس

tourana ir3

تور ترکیه در هتل ماوی دنیز مارماریس

tourana ir4

از هتل های تایلند در سایت ما دیدن کنید.

موقعیت جغرافیایی هتل ماوی دنیز مارماریس را می توان خوبی دانست. موقعیتی که دسترسی اسان به مراکز گردشگری را فراهم می اورد. در تصویر زیر این موقعیت آمده است.

تور ترکیه در هتل ماوی دنیز مارماریس

tourana ir5

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۸
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی