معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

۶۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

در متن زیر به معرفی یکی از برترین هتل های چین می پردازیم. هتل گانگ دانگ ویکتوری از هتل های معروف چین در شهر گوانجو می باشد که شمار زیادی از میهمانانی که به این شهر مسافرت می کنند این هتل را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب می کنند. این هتل دارای 328 اتاق، فروشگاه های متعدد و یک صرافی در داخل هتل می­باشد. هتل گانگ دانگ ویکتوری همچنین دارای اتاق جلسه کاملا مجهز ، باغ و آرایشگاه در هتل می­باشد و برای مسافرانی که خواهان باشند، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت. در صورت سفر به این شهر سری به این هتل بزنید و حتما از استخرهتل استفاده کنید؛ تا رفع خستگی کرده و حس طراوت و شادابی جوانی را در خود زنده کنید. سونا و حمام ترکی و بهره مندی از ماساژ درمانی ماساژورهای حرفه ای هتل را فراموش نکنید.

Guangdong Victory Hotel Guangzhou tourana ir 4

امکانات هتل گانگ دانگ ویکتوری گوانگجو

خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات – خدمات کفش و واکس – بسته های نهار – فکس و کپی – مرکز تجارت – خدمات تهیه بلیط – کرایه اتومبیل- ماساژ – استخر روباز – سونا – حمام ترکی و بخار- مرکز بدنسازی – بیلیارد – پینگ پنگ- اتاق و امکانات برای معلولین- رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار – بار – باغ – گرمایش – امکانات باربیکیو و … می باشد.

تور چین در هتل گانگ دانگ ویکتوری گوانگجو

Guangdong Victory Hotel Guangzhou tourana ir

تور چین در هتل گانگ دانگ ویکتوری گوانگجو

Guangdong Victory Hotel Guangzhou tourana ir 1

تور چین در هتل گانگ دانگ ویکتوری گوانگجو

Guangdong Victory Hotel Guangzhou tourana ir 2

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۲۲
شین الف

نمایشگاه واردات و صادرات گوانگجو چین که از سال 1957 هر سال دو بار (بهار و پاییز) برگزار می گردد، توانسته است جای خود را در تاریخ چین به گونه ای ایفا کند که همه آن را پل تجاری بین پکن و جهان نام می برند. بنابراین مسافرانی که برای دیدین این نمایشگاه به این شهر مسافرت می کنند، هتل جون یو را برای اقامت در این شهر انتخاب می کنند. کلیه اتاقهای هتل جون یو تمیز و راحت می باشد و میهمانان میتوانند بعد از یک روز پر مشغله و خسته کننده با استفاده از ماساژ و حمام بخار؛ دمی را با آرامش سپری کنند.این هتل دارای 140 اتاق می باشد و با داشتن فروشگاه های متعدد و صرافی مکان خوبی برای اقامت مسافران خارجی می باشد؛ همچنین میهمانان میتوانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد شرکت کنند.

Guangzhou Junyu Hotel tourana ir 1
امکانات هتل جون یو گوانگجو
اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – گرمایش – منطقه بدون سیگار – ماساژ – سونا- بیلیارد – پینگ پنگ- خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – اتو کشی – صرافی – فکس و کپی – مرکز تجارت – خدمات تهیه بلیط – کرایه اتومبیل – رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه و .. می باشد.

تور چین در هتل جون یو گوانگجو

Guangzhou Junyu Hotel tourana ir

تور چین در هتل جون یو گوانگجو

Guangzhou Junyu Hotel tourana ir 3

تور چین در هتل جون یو گوانگجو

Guangzhou Junyu Hotel tourana ir 2

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۲۰
شین الف

هتل پاکو بیزینس به لحاظ طبخ غذاهای خوشمزه شهرت فراوانی دارد؛ بنابرانی اکثر مسافرانی که نمی توانند شب را در این شهر بمانند حداقل بخاطر غذاهای خوشمزه این هتل از خدمات هتل لانگکو وست استفاده می کنند. شما نیز می توانید بعد از یک روز کاری و یا گردش در شهر سری به رستوران هتل زده ؛ از غذای خوشمزه آن میل کنید.

West Long Guo Hotel Guangzhou touana ir
امکانات هتل لانگکو وست گوانگجو 
امکانات هتل لانگکو وست گوانگجو قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان هتل لانگکو وست را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم آورد که از آن جمله می توان به : رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – گرمایش- خانه داری – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – کرایه اتومبیل و … اشاره کرد.

تور چین در هتل لانگکو وست (پاکو بیزینس) گوانگجو

West Long Guo Hotel Guangzhou 2

تور چین در هتل لانگکو وست (پاکو بیزینس) گوانگجو

West Long Guo Hotel Guangzhou touana ir 1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۱۸
شین الف

در متن جاری به معرفی یکی از هتل های شیک و جذاب در چین می پردازیم.  گوانگ‌ژو یا گوانگ‌جو یا گوان‌جو، شهری است در جنوب کشور چین که نام رسمی آن در هنگام حکومت جمهوری چین «کانتون» بود. گوانگ‌ژو مرکز استان گوانگ‌دونگ است و ۱۱٬۰۷۱٬۰۰۰ نفر جمعیت دارد. هتل چاتآ استار ریور یکی از هتل های معروف چین در شهر گوانجو می باشد که شمار زیادی از میهمانانی که به چین و این شهر مسافرت می کنند شبی خوب و خاطر ه انگیز را در این هتل سپری می کنند. هتل چاتآ استار ریور دارای 329 اتاق می باشد. شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا در هنگامی که شما چرت میزنید؛ جلوگیری میکند. این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد و صرافی به خود میبالد. میهمانان میتوانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد، تنیس شرکت کنند.شما نیز می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنید.

Chateau Star River Hotel tourana ir

امکانات هتل چاتآ استار ریور گوانگجو

رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار – بار – باغ – اتاقهای ضد صدا- کاریوکی- ماساژ – جکوزی – استخر روباز – سونا – مرکز سلامت و آبگرم – استخر سر پوشیده- اتاق و امکانات برای معلولین – سوئیت مخصوص تازه عروس- تنیس – مرکز بدنسازی – بیلیارد – پینگ پنگ- خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات – خدمات کفش و واکس – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – کرایه اتومبیل – امکانات اتاق VIP و … می باشد.

تور چین در هتل چاتآ استار ریور گوانگجو

Chateau Star River Hotel tourana ir 1

تور چین در هتل چاتآ استار ریور گوانگجو

Chateau-Star-River tourana ir

تور چین در هتل چاتآ استار ریور گوانگجو

Chateau Star River Hotel tourana ir 2

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۳۱
شین الف

در متن زیر به معرفی یکی از هتل های زیبای چین می پردازیم. هتل پلاینویم اینترنشنال بوتیک یکی از هتل های معروف چین در شهر گوانجو می باشد که شمار زیادی از میهمانانی که به این چین و شهر گوانگجو مسافرت می کنند هتل اینترنشنال بوتیک را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب می کنند.هتل پلاینویم اینترنشنال بوتیک از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد.امکانات رفاهی هتل شامل ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد. این هتل دارای 127 اتاق می باشد و با داشتن فروشگاه های متعدد، اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل به خود میبالد. شما هم می توانید بعد از یک روز کاری و یا گردش در شهر، سری به رستوران هتل زده ؛ از غذای خوشمزه آن میل کنید.

Plainvim International Boutique Hotel Foshan tourana ir

امکانات هتل پلاینویم اینترنشنال بوتیک (فشان برانچ) 
امکانات پلاینویم اینترنشنال بوتیک گوانگجو قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان پلاینویم اینترنشنال بوتیک را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم آورد که از آن جمله می توان به : ایوان مخصوص حمام آفتاب- خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – صبحانه در اتاق – اتو کشی – خدمات کفش و واکس – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – کرایه اتومبیل – سرویس مستخدم – سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) – دستگاههای خودکار فروش نوشابه – دستگاههای خودکار فروش تنقلات- رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – گرمایش و … می باشد.

تور چین در هتل پلاینویم اینترنشنال بوتیک (فشان برانچ) گوانگجو

Plainvim International Boutique Hotel Foshan tourana ir 1

تور چین در هتل پلاینویم اینترنشنال بوتیک (فشان برانچ) گوانگجو

Plainvim International Boutique Hotel Foshan tourana ir 2

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۲۹
شین الف

در متن زیر به معرفی یکی از بهترین هتل ها در چین می پردازیم. هتل آسکات گوانگجو یکی از هتل های چین و از معروف ترین های آن در شهر گوانجو می باشد که سالانه تعداد زیادی از مسافران که به چین و شهر گوانگنجو مسافرت می کنند این هتل را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب می کنند. اتاقهای پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشند.میهمانان می توانند با استراحت در سونا، احساس جوانی کنند و یا در استخر به آبتنی بپردازند. هتل آسکات دارای 208 اتاق می باشد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد.در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

Ascott Hotel Guangzhou tourana ir

امکانات هتل آسکات گوانگجو

امکانات هتل آسکات گوانگجو قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان هتل آسکات را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم آورد که از آن جمله می توان به : استخر روباز – سونا- اتاق های خانوادگی- مرکز بدنسازی- امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – لباسشویی – خشکشویی – فکس و کپی – مرکز تجارت- رستوران – پذیرش شبانه روزی – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق اشاره کرد.

تور چین در هتل آسکات گوانگجو

Ascott Hotel Guangzhou tourana ir 1

تور چین در هتل آسکات گوانگجو

Ascott Hotel Guangzhou tourana ir 2


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۲۷
شین الف

 در این متن به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم. هتل رگال جینفنگ شانگهای یکی از هتل های شانگهای است. این هتل دارای 380 اتاق می باشد. که از اتاق های استاندارد تا سوئیت های مخصوص عروس و دامادهای جوان را در لیست اتاق های انتخابی خود دارد. اتاق های فوق العاده تمیز و آرام با شیشه های دوجداره آسایش و راحتی را برای مسافران خود فراهم می کند. از دیگر هتل های شانگهای علاوه بر این هتل میتوان از هتل رنایسانس شانگهای یا گاردن (یایان) شانگهای نیز نام برد.

تور چین در هتل رگال جینفنگ شانگهای

Regal Jinfeng Hotel tourana ir

امکانات و خدمات لوکس هتل رگال جینفنگ شانگهای هم دلیل دیگری است که مهمانان و مسافران تور شانگهایکه در این هتل اقامت دارند، لحظات خوبی را در این هتل سپری کنند. امکنات و خدماتی مانند: پذیرش 24 ساعته، روم سرویس فول تایم، فروشگاه، صرافی ، اتاق جلسه، آرایشگاه، ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار سرویس نگهداری کودکان، کاریوکی، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، امکانات باربیکیو، رستوران، بوفه، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، سرویس مستخدم، امکانات اتاق VIPو …

تور چین در هتل رگال جینفنگ شانگهای

Regal Jinfeng Hotel tourana ir2

تور چین در هتل رگال جینفنگ شانگهای

Regal Jinfeng Hotel tourana ir3

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۳
شین الف


در متن زیر به معرفی یکی از هتل های بسیار زیبا در چین و گوانگجو می پردازیم.  هتل پرزیدنت گوانگجو یکی از هتل های معروف چین در شهر گوانجو می باشد که توانسته است هر ساله شمار زیادی از میهمانان را به سوی خود جذب کند. هتل پرزیدنت گوانگجو دارای 215 اتاق می باشد. این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد، صرافی، اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل و خدمات زیبایی آرایشگاه هتل به خود میبالد. فاصله این هتل از فرودگاه تا داخل هتل 35 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل پرزیدنت گوانگجو

امکانات هتل پرزیدنت گوانگجو قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان هتل هالیدی را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم آورد که از آن جمله می توان به : اتاق بخار، سونا، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – اتو کشی – صرافی – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط، رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار اشاره کرد.

هتل پرزیدنت گوانگجو

President Hotel tourana ir

هتل پرزیدنت گوانگجو

President Hotel tourana ir 2

هتل پرزیدنت گوانگجو

President Hotel tourana ir 1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۱
شین الف


در متن جاری به معرفی یکی از هتل های زیبای چین و گوانگجو می پردازیم.  هتل هالیدی یکی از هتل های معروف چین در شهر گوانجو می باشد که در سال 2011 افتتاح شده است. این هتل در زمینی به مساحت 53000 متر مربع ساخته شده است و دارای 10 طبقه منحصر به فرد با طراحی بی نظیر برای زوج ها و خانواده با فعالیت ها و جاذبه های بی شماری آماده خدمات رسانی به شما میهمانان است. هتل هالیدی دارای 5 رستوران ایتالیایی ، عثمانی ، چینی ، رستوران کباب و ماهی و رستوران اصلی و بین المللی می باشد. همچنین این هتل با شکوه و رویایی دارای 495 اتاق است که از این تعداد :60 سوئیت، 30 ویلا ، 5 اتاق ویژه معلولین و 330 اتاق دیلاکس ساخته شده است. هتل هالیدی در منطقه لارا ساخته شده و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد . فاصله این هتل تا شهر آنتالیا 17 کیلومتر و تا فرودگاه 15 کیلومتر می باشد.
امکانات هتل هالیدی: 
امکانات هتل هالیدی در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان هتل هالیدی را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز و رویایی را برای ایشان فراهم آورد که از آن جمله می توان به : این هتل دارای رستوران ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ، سونا ، جکوزی ، کافی نت ، سونای بخار ، سالن ورزشی و بدنسازی، اسکواش ، ورزشهای آبی ، اتاق توپ ، زمین گلف ، سینما ، بولینگ ، بیلیارد ،‌باشگاه برای کودکان ،تنیس روی میز و بدمینتون ،‌آرایشگاه ، ماساژ ، خشکشویی ، تلفن و نمابر ، دکتر و پرستار بچه، ‌حمام و تجهیزات آن ، بالکن ،‌ تلفن مستقیم ، سیستم پیشرفته مولتی مدیا ، سشوار ، تلوزیون و ماهواره و صندوق امانات الکترونیکی می باشد.

هتل هالیدی گوانجو

Holiday Hotel tourana ir

هتل هالیدی گوانجو

Holiday Hotel tourana ir 2

هتل هالیدی گوانجو

Holiday Hotel tourana ir 1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۰۸
شین الف

در متن جاری به معرفی یکی از هتل های زیبای شهر گوانگجو می پردازیم. هتل 5 ستاره کرون پلازا ساینس سیتی تفرجگاهی مدرن و سازگار با طبیعت است که در منطقه ای دنج و آرام در شهرگوانجو قرار دارد و دارای موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی می باشد. محل قرار گرفتن این هتل 5 ستاره بسیار مناسب است؛ زیرا 25 دقیقه پیاده تا مرکز نمایشگاه پاژو ، 25 دقیقه تا منطقه تجاری تیانا و 45 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل کرون پلازا ساینس سیتی می باشد . سرویس دهی در این هتل رویایی به کامل ترین شکل ، توسط بهترین افراد و در کم ترین زمان ، انجام می پذیرد. در ضمن هدف کادر هتل کرون پلازا ساینس سیتی جلب رضایت گردشگران تور چین و تور گوانجو بوده و تنها آرزوی ایشان فراهم کردن اوقاتی شاد و به یاد ماندنی برای میهمانان می باشد.

امکانات هتل کرون پلازا ساینس سیتی در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان هتل کرون پلازا ساینس سیتی را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای ایشان فراهم آورد که از آن جمله می توان به : استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ درمانی، باشگاه بدنسازی مجهز ، زمین تنیس، فضای سبز ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر رفت و برگشت به مرکز شهر و فرودگاه ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، آسانسور ، گشت درون شهری و برون شهری ، محوطه کشیدن سیگار،  کافی شاپ ، رستوران هایی زیبا و لوکس ، انبار بار و چمدان ، پارکینگ، نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره کرون پلازا ساینس سیتی می باشد.

هتل 5 ستاره کرون پلازا ساینس سیتی

Crowne Plaza hotel tourana ir

هتل 5 ستاره کرون پلازا ساینس سیتی

Crowne Plaza hotel tourana ir 1

هتل 5 ستاره کرون پلازا ساینس سیتی

Crowne Plaza hotel tourana ir 2


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۲
شین الف