معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

هتل استاروای اینترنشنال اسپرتس پکن در یک نگاه

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۳۴ ب.ظ

هتل استاروای اینترنشنال اسپرتس پکن

ویزای چین و انتخاب تور چین یکی از ملزومات سفر به چین است. مسافران تور چین با استفاده از این ویزا می توانند به اکثرنقاط این کشور که کم هم نیستند، سفر کنند. یکی از این مقاصد می تواند شهر رویایی پکن باشد. در این متن برای مسافران این تور، یکی از هتل های پکن را معرفی خواهیم کرد.

 هتل استاروای اینترنشنال اسپرتس پکن یکی از هتل های پر طرفدار پکن است. این هتل که در زمره هتل های 4 ستاره پکن می باشد با دارا بودن 112 اتاق و سوئیت زیبا و مجلل سالانه پذیرای مسافران تورپکن می باشد. همه اتاق ها و سوئیت های این هتل دارای طراحی فوق العاده و محیطی زیبا و آرام هستند که چشم اندازی زیبا بعلاوه امکاناتی مانند قهوه جوش، کتری، گاوصندوق و … آن ها را تکمیل می کند.

هتل استاروای اینترنشنال اسپرتس پکن

Starway International Sports Hotel tourana ir

هتل استاروای اینترنشنال اسپرتس پکن دارای امکانات و خدمات متنوعی است که علاوه بر مواردی است که در بالا ذکر شد. در زیر خدمات و امکانات این هتل را ذکر می کنیم.

پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، گرمایش، استخر، سونا، جکوزی، رستوران فوق العاده،کافی شاپ،بالکن رویایی، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم و … .

هتل استاروای اینترنشنال اسپرتس پکن

Starway International Sports Hotel tourana ir2

هتل استاروای اینترنشنال اسپرتس پکن

 Starway International Sports Hotel tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۸
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی