معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

۳۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است


در این پست برای علاقمندان به ونیز، به معرفی یکی از هتل های دو ستاره آن می پردازیم. هتل اوریون (Hotel Orion) از هتل های دو ستاره ایتالیا در شهر توریستی و تفریحی ونیز است که سالانه میزبان شمار زیادی از مسافرانی است که به ونیز مسافرت می کنند.موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل می باشد. این هتل دارای 18 اتاق می باشد که به سیستم تهویه مطبوع، مجهز میباشند. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.

تور ایتالیا در هتل اوریون ونیز

Hotel Orion tourana ir3

امکانات هتل اوریون ونیز

امکانات هتل اوریون ونیز قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم آورد که از آن جمله می توان به: صرافی – خدمات تورها – فکس و کپی- اتاقهای پاک و بدون سیگار- پذیرش شبانه روزی – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – تهویه – گرمایش – منطقه بدون سیگار و … اشاره کرد. باتورانا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد تور لحظه آخری ایتالیا، هتل های ایتالیا، تور ایتالیا، ویزای ایتالیا، تور ونیز ، هتل های ونیز  ، تور اقساطی ونیز و جاذبه های گردشگری ایتالیا بدست بیاورید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم

تور ایتالیا در هتل اوریون ونیز

Hotel Orion tourana ir1

تور ایتالیا در هتل اوریون ونیز

Hotel Orion tourana ir

تور ایتالیا در هتل اوریون ونیز

Hotel Orion tourana ir2

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۵۴
شین الف


در متن جاری برای دوستداران سفر به دبی، به معرفی یکی از هتل های دبی می پردازیم. هتل استارمترو دیره دبی همانند هتل هیوز بوتیک دبی از هتل های 4 ستاره می باشد. این هتل آپارتمان دارای موقعیت مکانی خوبی است زیرا که در دیره واقع شده است و این محل به دیدنی های دبی شامل ساحل، برج دبی و همچنین مراکز خرید دسترسی آسان و سریعی دارد. از جمله مکان های نزدیک این هتل عبارتند از بازار ریف، مرکز هاماریان و الغریر. از دیگر نکات مثبت این هتل دقت بالای طراحی و تزئینات هتل است که دل هر بیننده ای از بازدید کنندگان و مسافران تور دبی را می برد. دقت ویژه ساخت این هتل آپارتمان به همراه امکانات و خدماتی که ارائه می دهد باعث شده است که این مرکز اقامتی در زمره بهترین ها قرار داشته باشد.

تور دبی در هتل استارمترو دیره دبی

StarMetro Deira Hotel Apartments tourana ir

هتل استارمترو دیره دبی دارای امکانات و خدمات متنوعی است. در زیر به گوشه ای از یان امکانات و خدمات اشاره می شود:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، قیمت مناسب، امکانات اتاق شامل: بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، مرکز تجاری، دربان، خدمات تورها، امکانات برگزاری جلسات و همایش ها، سوئیت های خانوادگی ، آسانسور، رختشورخانه ، محوطه مخصوص سیگارکشیدن، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، باشگاه بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، آبگرم، اینترنت بی سیم در اتاق ها و در لابی هتل، پارکینگ، صرافی و … .

تور دبی در هتل استارمترو دیره دبی

StarMetro Deira Hotel Apartments tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل استارمترو دیره دبی

StarMetro Deira Hotel Apartments tourana ir3

تور دبی در هتل استارمترو دیره دبی

StarMetro Deira Hotel Apartments tourana ir4

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۵۸
شین الف


در متن جاری به معرفی یکی از هتل های گرجستان می پردازیم. هتل آمبازادری (Hotel Ambasadori) از هتل های چهار ستاره تفلیس می باشد که دارای موقعیت جغرافیایی خوبی بوده و سالانه میزبان شمار زیادی از مسافرانی است که به این شهر مسافرت می کنند. میهمانان می توانند در ایوان مخصوص هتل، حمام آفتاب گرفته و پوست خود را برنزه کنند. این هتل دارای 40 اتاق می باشد که به سیستم تهویه مطبوع مجهز می باشند. هتل با داشتن اتاق جلسه کاملا مجهز به خود می بالد. در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

تور گرجستان در هتل آمبازادری تفلیس

Hotel Ambasadori tourana ir

امکانات هتل آمبازادری تفلیس

امکانات هتل آمبازادری تفلیس مانند هتل بتسیز تفلیس قابل توجه بوده و توانسته است رضایت میهمانان را به خود جلب کند که از آن جمله می توان به: اتو کشی – امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – خانه داری – دستگاه خودپرداز – سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) – فروشگاه هدایا و سوغات – فکس و کپی – لباسشویی – مرکز تجارت – کرایه اتومبیل- اتاقهای پاک و بدون سیگار – انبار بار و چمدان – بار – بالکن – پذیرش شبانه روزی – پذیرش و تحویل سریع – تهویه – رستوران – روزنامه – گاوصندوق – گرمایش- ایوان مخصوص حمام آفتاب و … اشاره کرد. با توراناهمراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد تور لحظه آخری گرجستان، تور گرجستان، هتل های گرجستان، جاذبه های گردشگری گرجستان، تفلیس، تور تفلیس، هتل های تفلیس و تور اقساطی تفلیس به دست بیاورید.سفر خوبی را برای شما آرزومندیم

تور گرجستان در هتل آمبازادری تفلیس

Hotel Ambasadori tourana ir1

تور گرجستان در هتل آمبازادری تفلیس

Hotel Ambasadori tourana ir2

تور گرجستان در هتل آمبازادری تفلیس

Hotel Ambasadori tourana ir3

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۵۷
شین الف


در متن جاری برای علاقه مندان به معرفی یکی از هتل های سنگاپور می پردازیم. هتل فورت کانینگ لژ سنگاپور همانند هتل گنتینگ جورونگ سنگاپور از هتل های پر طرفدار در سنگاپور می باشد. این هتل 4 ستاره در نزدیکی پارک فورت کانینگ واقع شده و تا سنگاپور پلازا ۲۷۵ متر فاصله دارد. همچنین این هتل تا موزه ملی ۵ دقیقه و تا فرودگاه ۱۵ دقیقه فاصله دارد. و از این رو می توان این هتل را هتلی با موقعیت عالی دانست. ساختمان جذاب هتل با طراحی جذاب شرقی، فضای آرامی را برای مهمانان و مسافران این هتل به وجود می اورد بعلاوه این دقت در طراحی را می توان در اتاق ها و سوئیت های این هتل نیز یافت. به طور کلی این هتل با توجه به این امر که در نزدیکی پارک ساخته شده است، باعث شده است تا مسافران تور سنگاپور مقیم در این هتل با منظره ای رویایی روز خود را شروع کنند.

تور سنگاپور در هتل فورت کانینگ لژ سنگاپور

fort canning hotel singapore tourana ir

هتل فورت کانینگ لژ سنگاپور دارای امکانات و خدمات مناسبی و با کیفیتی است. رد زیر به گوشه ای از امکانات و خدمات این هتل اشاره می شود:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، موقعیت مکانی خوب، روزنامه، لابی، کافی شاپ، استخر در فضای باز، باغ و محوطه زیبای هتل، سرویس اینترنت بی سیم، پارکینگ، رستوران با منویی متنوع و فضایی آرام و شیک، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، رختشورخانه ،سیستم تهویه، فکس و کپی، سالن کنفرانس، آرایشگاه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، سوئیت خانوادگی و … .

تور سنگاپور در هتل فورت کانینگ لژ سنگاپور

fort canning hotel singapore tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل فورت کانینگ لژ سنگاپور

fort canning hotel singapore tourana ir3

تور سنگاپور در هتل فورت کانینگ لژ سنگاپور

fort canning hotel singapore tourana ir4

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۵۵
شین الف


در این متن که به حضورتان ارائه می شود، یکی از هتل های مشهد را معرفی خواهیم کرد. هتل نیایش مشهد همانند هتل فردوسی مشهد از هتل های محبوب در مشهد می باشد. این هتل زیبا دارای ساختمانی مدرن است که در 7 طبقه و 60 اتاق شامل 6 سوئیت و 54 اتاق دو تخته ساخته شده و اماده پذیرایی از مهمانان تور مشهد است. این هتل همچنین در موقعیت مکانی بسیار مناسبی ساخته شده است.واقع شدن این هتل در مرکز شهر و در فاصله ای بسیار کوتاه از حرم مطهر امام رضا (ع) و همچنین ایستگاه راه آهن از نکات برجسته این هتل است. علاوه بر این، فاصله هتل تا فرودگاه نیز حدود 20 دقیقه می باشد که از این رو می توان این هتل را یکی از هتل های خوش موقعیت مشهد نیز دانست.

تور مشهد در هتل نیایش مشهد

niyayesh-mashhad tourana ir

هتل نیایش مشهد دارای امکانات و خدمات مناسبی نیز هست. در زیر به گوشه ای از امکانات و خدمات این هتل زیبا اشاره می شود:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: بالکن با چشم انداز عالی، تلویزیون و گیرنده دیجیتال، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، پارکینگ، اینترنت بی سیم ، رستوران با منوی بی نظیر، امکان صرف صبحانه دراتاق، محوطه زیبای هتل، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تورها، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، ترانسفرفرودگاهی، دستگاه خودپرداز در هتل، گاوصندوق، فکس و کپی، اتوشویی، آسانسور، سوئیت خانوادگی، روزنامه و … .

تور مشهد در هتل نیایش مشهد

niyayesh-mashhad tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل نیایش مشهد

niyayesh-mashhad tourana ir3

تور مشهد در هتل نیایش مشهد

niyayesh-mashhad tourana ir4

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۵۲
شین الف


در متن جاری به معرفی یکی از هتل های پاریس می پردازیم. هتل ترمیناس لیون (Terminas lyon) از هتل های سه ستاره فرانسه در شهر پاریس می باشد که در منطقه 12 پاریس قرار دارد و دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی بوده به گونه ای که دسترسی هتل به شانزه لیزه، میدان باستیل و دیزنی لند بسیار نزدیک بوده و کاخ omnisports نیز در چند قدمی هتل قرار دارد. این هتل دارای 60 اتاق می باشد که تمامی اتاقها دارای دارای حمام اختصاصی، تلویزیون، ماهواره، اینترنت و … می باشند. این هتل دارای صرافی می باشد.

تور فرانسه در هتل ترمیناس لیون پاریس

Terminas lyon paris tourana ir

امکانات هتل ترمیناس لیون پاریس

امکانات هتل ترمیناس لیون پاریس مانند هتل دی لاپورت دوری پاریس قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای ایشان فراهم آورد که از آن جمله می توان به: لاندری- صبحانه در اتاق- سالن غذا خوری- اتاقهای عایق صدا- صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت- سیستم گرمایشی- سیستم تهویه اندیکاشنر- آسانسور- خدمات کپی و ارسال فکس، تریا- تبادل ارز- صرافی- سوئیت های خانوادگی و … اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد تور لحظه آخری فرانسه، تور فرانسه، هتل های فرانسه، تور پاریس، هتل های پاریس ، تور اقساطی فرانسه و جاذبه های گردشگری فرانسه می توانید از مطالب دیگر سایت تورانا دیدن کنید. سفر خوبی را برایتان آرزومندیم

تور فرانسه در هتل ترمیناس لیون پاریس

Terminas lyon paris tourana ir1

تور فرانسه در هتل ترمیناس لیون پاریس

Terminas lyon paris tourana ir3

تور فرانسه در هتل ترمیناس لیون پاریس

Terminas lyon paris tourana ir2

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۵۴
شین الف


در متن جاری برای علاقه مندان سفر به شانگهای به معرفی یکی از هتل های این شهر می پردازیم.هتل کورتیارد هانگزو والین (Courtyard Hangzhou Wulin) از هتل های چهار ستاره چین در شهر هانگرو می باشد که در مرکز هانگزو واقع شده و تنها 10 دقیقه پیاده پیاده تا دریاچه مشهور (West Lake) فاصله دارد. این هتل دارای 330 اتاق می باشد که تمامی اتاقها دارای سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، تلویزیون، ماهواره، مینی بار و … می باشد. هتل کورتیارد هانگزو والین با داشتن فروشگاه های متعدد، صرافی و اتاق جلسه کاملا مجهز به خود میبالد.

تور چین در هتل کورتیارد هانگزو والین

Courtyard Hangzhou Wulin tourana ir

امکانات هتل کورتیارد هانگزو والین

امکانات هتل کورتیارد هانگزو والین مانند هتل هانگزو کاپیتال استار هانگزو قابل توجه بوده و توانسته است رضایت میهمانان را به خود جلب کند که از آن جمله می توان به: خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – اتو کشی – صرافی – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – خدمات تهیه بلیط – کرایه اتومبیل – سرویس مستخدم- مرکز بدنسازی- اتاق و امکانات برای معلولین- استخر سرپوشیده (تمام فصل)- رستوران – رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار – بار – گرمایش و … اشاره کرد. با تورانا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد تور لحظه آخری چین، هتل های چین، ویزای چین، تور چین، تور هانگزو، هتل های هانگزو ، تور اقساطی هانگزو و جاذبه های گردشگری هانگز و … بدست بیاورید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم

تور چین در هتل کورتیارد هانگزو والین

Courtyard Hangzhou Wulin tourana ir1

تور چین در هتل کورتیارد هانگزو والین

Courtyard Hangzhou Wulin tourana ir2

تور چین در هتل کورتیارد هانگزو والین

Courtyard Hangzhou Wulin tourana ir3

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۵۲
شین الف

در متن جاری یکی از هتل های روسیه را برای مسافران این سرزمین معرفی خواهیم کرد. هتل هالیدی این سن پترزبورگ همانند هتل آستوریا سن پترزبورگ از هتل های 4 ستاره شهر دیدنی سن پترزبورگ می باشد. این هتل بزرگ و سلطنتی دارای 575 اتاق در 17 طبقه ایت که در سال 2009 ساخته شده است. ساختمان مدرن و رویایی این هتل به همراه اتاق ها و سوئیت های دلباز و مجهز این هتل باعث شده است که این هتل یکی از هتل های 4 ستاره محبوب برای مسافران تور روسیه و تور سن پترزبورگ باشد. موقعیت مناسب این هتل از دیگر نکات برجسته آن است به طوری که این هتل در کنار ایستگاه قطار زیرزمینی موسکوفسکی قرار داشته و دسترسی مسافران و مهمانان این هتل به آسانی از این طریق این راه، به دیگر نقاط شهر امکان پذیر می شود.

تور روسیه در هتل هالیدی این سن پترزبورگ

Holiday inn Saint petersburg tourana ir

هتل هالیدی این سن پترزبورگ دارای امکانات و خدماتی رویایی است. در زیر به ذکر تعدادی از این امکانات و خدمات می پردازیم:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: بالکن اختصاصی و چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، سرویس اینترنت رایگان بی سیم، دو بار، 3 رستوران با منویی متنوع، نایت کلاب/دی جی، اتاق بازی، خشک شویی، فروشگاه، لابی مجلل، سرویس لباسشویی و خشک شویی، سالن ورزشی، پارکینگ، روزنامه، دربان، سالن جلسات، صرافی، خدمات کفاشی و واکس کفش، اتاق جلسه، سالن ورزشی و … .

تور روسیه در هتل هالیدی این سن پترزبورگ

Holiday inn Saint petersburg tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل هالیدی این سن پترزبورگ

Holiday inn Saint petersburg tourana ir3

تور روسیه در هتل هالیدی این سن پترزبورگ

Holiday inn Saint petersburg tourana ir4

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۳۹
شین الف


 در این پست به معرفی یکی از هتل های سه ستاره برلین می پردازیم. هتل آپارتمان هآس گرانس (Apartmenthaus Grünes) یکی از هتل های سه ستاره برلین می باشد که سالانه میزبان شمار زیادی از مسافرانی می باشد که به این شهر مسافرت می کنند. این هتل سه ستاره شامل 4 اتاق می باشد که تمامی اتاقها به دارای تلویزیون، ماهواره، بالکن، ، یک میز، آشپزخانه کاملا مجهز و یک حمام خصوصی می باشد. دسترسی هتل به ایستگاه راه آهن و ایستگاه اتوبوس بسیار نزدیک بوده و فاصله کمی نیز با دریاچه (Müggelsee) دارد.

تور آلمان در هتل آپارتمان هآس گرانس برلین

Apartmenthaus Grünes Berlin tourana ir

امکانات هتل آپارتمان هآس گرانس برلین

امکانات هتل آپارتمان هآس گرانس برلین مانند هتل پتسدامر هف برلین آم پتسدامر پلاتز برلین قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم آورد که از آن جمله می توان به: روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – پذیرش و تحویل سریع – انبار بار و چمدان – گرمایش – منطقه بدون سیگار- خدمات تورها – فکس و کپی- اینترنت- پارکینگ و … اشاره کرد. با تورانا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد تور لحظه آخری آلمان، هتل های آلمان، تور آلمان، ویزای آلمان، تور برلین، هتل های برلین و جاذبه های گردشگری آلمان و تور اقساطی آلمان بدست بیاورید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم

تور آلمان در هتل آپارتمان هآس گرانس برلین

Apartmenthaus Grünes Berlin tourana ir1

تور آلمان در هتل آپارتمان هآس گرانس برلین

Apartmenthaus Grünes Berlin tourana ir1

تور آلمان در هتل آپارتمان هآس گرانس برلین

Apartmenthaus Grünes Berlin tourana ir3

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۳۶
شین الف


در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم. هتل اسکای فورچون بوتیک شانگهای همانند هتل کراون پلازا شانگهای از هتل های لوکس و 5 ستاره در شهر زیبای شانگهای است. این هتل دارای ساختمانی بسیار شیک و مدرن بوده که تعداد 244 اتاق و سوئیت شیک در آن تعبیه شده است. این هتل دارای بالاترین استانداردها در طراحی و راحتی است که این امر باعث شده است تا این هتل در زمره هتل های لوکس پر طرفدار در مسان مسافران تور چین و تور شانگهای قرار دارد. موقعیت هتل نیز را می توان مناسب دانست و دسترسی مهمانان این هتل به راحتی و در سریع ترین زمان امکان پذیر است.

تور چین در هتل اسکای فورچون بوتیک شانگهای

Sky Fortune Boutique Hotel Shanghai tourana ir

امکانات و خدمات هتل اسکای فورچون بوتیک شانگهای نیز مثال زدنی است. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: بالکن اختصاصی و چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، ماساژ، سونا، استخر سر پوشیده، مرکز بدنسازی، زمین گلف، چندین رستوران با منوهای بی نظیر، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، بار کنار استخر، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، امکانات اتاق VIP و … .

تور چین در هتل اسکای فورچون بوتیک شانگهای

Sky Fortune Boutique Hotel Shanghai tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل اسکای فورچون بوتیک شانگهای

Sky Fortune Boutique Hotel Shanghai tourana ir3

تور چین در هتل اسکای فورچون بوتیک شانگهای

Sky Fortune Boutique Hotel Shanghai tourana ir4

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۳۴
شین الف