معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل سنت جورج دبی

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۵۸ ب.ظ


دبی این منطقه زیبا به دلیل کثرت گردشگر دارای هتل های زیادی است. در متن جاری به معرفی یکی از هتل های دبی می پردازیم به این امید که مورد توجه مسافران تور دبی قرار گیرد.

هتل سنت جورج یکی از هتل های پر طرفدار دبی و مسافران تور دبی است. این هتل زیبا که دارای درجه 3 ستاره می باشد از هتل های منطقه دیره بوده که در خیابان الراس واقع شده است. درباره موقعیت هتل سنت جورج دبی میتوان به نزدیکی این مرکز اقامتی به بازار طلا دبی اشاره کرد که پیاده 5 دقیقه فاصله داشته و ایستگاه متروی الراس نیز در فاصله 150 متری آن قرار دارد. فرودگاه بین المللی دبی نیز پیاده 10 دقیقه تا هتل فاصله دارد. همچنین می توان از باب موقعیت مناسب این هتل به این نکته نیز اشاره داشت که قرار گرفتن هتل سانت جورج دبی در مجاورت نهر دبی و نزدیکی به مراکز خرید دبی یکی از خصوصیات فوق العاده این هتل زیبا است. این هتل دارای معماری زیبایی چه در محیط عمومی و چه در اتاق های این هتل می باشد. هتل دارای 140 اتاق و سوئیت استاندارد است که از چشم انداز بی نظیر منطقه دیره دبی و بخش تازه ساخت بردبی به صورت همزمان برخوردار می باشد.

هتل سنت جورج دبی

St.George Hotel Dubai tourana ir

هتل سنت جورج دبی همانند هتل می فر دبی و هتل الغریر ریحان روتانا دبی دارای امکانات و خدمات مناسبی است. از جمله امکاناتی می توان به : حمام ، سشوار ، سیستم سرمایشی، تلویزیون ال سی دی ، تلفن ، مینی بار ، صندوق امانات روم سرویس 24 ساعته ، یک ساعت استفاده از اینترنت پر سرعت رایگان و سیستم تهویه مطبوع، سرویس نگه داری از کودک ، میز بیلیارد ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ، آسانسور ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، خدمات خانه داری ، پذیرش و تحویل سریع و شبانه روزی ، لابی ، سالن کنفرانس ، روزنامه ، سرویس فرنگی ، مرکز تجاری و فروشگاه و انبار بار و چمدان، یک رستوران سلف سرویس ، رستوران لبنانی و رستوران تهران با سرو غذاهای ایرانی و خوشمزه و همچنین داشتن نمای بسیار زیبا از خلیج کریک اشاره داشت.

هتل سنت جورج دبی

St.George Hotel Dubai tourana ir2

هتل سنت جورج دبی

 St.George Hotel Dubai tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰
شین الف

نظرات  (۱)

ممنون از مطلب مفیدتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی