از آنجا که سفر به چین می تواند خاطرات خوبی را برای هر فردی بسازد از این رو یکی از مقاصد آسیا را می توان چین در نظر گرفت. در چین یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری پاستخت این کشور یعنی پکن است که بیشتر پروازهای این کشور نیز به این مقصد هستند پس برای سفر به چین عجله کنید و با گرفتن ویزای چین به این کشور سفر کنید. با توجه به طرفداران زیاد مسافرت به چین در این پست یکی از هتل های پکن را به شما معرفی می کنیم.

هتل کانلان پکن یکی از هتل های زیبای چین و پکن است. این هتل مجلل با دارا بودن بیش از ۷۰۰ اتاق در زمره هتل های بزرگ چین قرار دارد. اتاق ها و سوئیت های این هتل را می توان یکی از بهترین ها در نوع خود دانست. در این هتل هر نوع مسافری می تواند اقامتی بی نظیر داشته باشد، از عرس و داماد های جوان گرفته تا تاجران و بازرگانانی که برای داد و ستد به چین و پکن می آیند.

تور چین در هتل کانلان پکن

tourana ir

تور چین در هتل کانلان پکن

tourana ir2

اتاقها و سوئیت های تمیز و آرام این هتل با امکاناتی چون اتو، سشوار، حمام مجلل و وسائل حمام، چای ساز، قهوه جوش، گاوصندوق، و کل هتل با خدمات و امکانات مانند استخر سر پوشیده، ماساژ ، سونا ، خدمات نگهداری از اطفال، صرافی، اتاق جلسه کاملا مجهز، خدمات زیبایی آرایشگاه، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، تنیس، مرکز بدنسازی فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، اتاقهای پاک و بدون سیگار، بار، رستوران، پذیرش شبانه روزی و روزنامه اقامت راحتی را برای مسافران به ارمغان می آورند.

تور چین در هتل کانلان پکن

tourana ir3

تور چین در هتل کانلان پکن

tourana ir4

سایر هتل های چین را در سایت ما مشاهده کنید.

دسترسی به اماکن و مراکز مورد نیاز مسافران در این هتل به راحتی قابل وصول است. موقعیت اسن هتل را ددر شهر پکن رد تصویر زیر مشاهده میکنید.

تور چین در هتل کانلان پکن

tourana ir5