معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل مریم کیش

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۲۸ ب.ظ


کیش منطقه ای است که در کنار زیبایی های تاریخی از طبیعتی دیدنی برخوردار است و هر ساله با فستیوال های بزرگ خرید به واسطه دشاتن مراکز خرید فراوان، به یکی از قطب های پر طرفدار توریستی ایران بدل گشته است. در این متن برای علاقه مندان سفر به این جزیره به معرفی یکی از هتل های کیش می پردازیم.

هتل مریم کیش یکی از هتل های 4 ستاره زیبای جزیره کیش است. این هتل که با سبک معماری اروپایی باروک در 4 طبقه طراحی و اجرا گردیده است در زمینى به وسعت 7.000 متر مربع با زیربناء 5.650 متر مربع در سال 1380 به بهره برداری رسید. موقعیت این هتل همانند هتل فلامینگو کیش باعث شده است که با کمترین زمان به مراکزی همچون ساحل و اسکله تفریحی کیش، مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری و هایپرمارکت دست یافت. علاوه بر این، اتاق ها و سوئیت های این هتل با داشتن فضایی پاک و آرام تضمین کننده اقامتی بی نظیر برای مسافران تور کیش این هتل می باشد.

تور کیش در هتل مریم کیش

maryam hotel kish tourana ir

امکانات و خدمات هتل مریم کیش را می توان فراتر از درجه آن دانست. در زیر به گوشه ای از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

تنوع در انتخاب اتاق برای همانان هتل، امکانات اتاق و سوئیت مانند: تلویزیون و گیرنده دیجیتال، یخچال، حمام بزرگ و تمیز، مینی بار، چای ساز، قهوه جوش، گاو صندوق، سالن کنفرانس، لابی، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی هتل، اینترنت در لابی، فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت در واحد، پارک کودکان، کافی شاپ، آژانس خدمات مسافرتی، چندین رستوران با منوی عالی، ماهواره، گشت درون شهری و برون شهری، نمازخانه، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی، چایخانه در بام هتل، لاندری، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی، کافی نت فروشگاه و غرفه، ترانسفر رایگان فرودگاه، گیم نت و سالن بازی های کامپیوتری، سالن بولینگ فوق پیشرفته، میز بیلیارد و … .

تور کیش در هتل مریم کیش

maryam hotel kish tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل مریم کیش

maryam hotel kish tourana ir3

تور کیش در هتل مریم کیش

maryam hotel kish tourana ir4

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۹
شین الف

نظرات  (۱)

۲۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۳۵ وجوج جیم
یادش بخیر مال جناب ب.زبود یه روزی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی