سفر به یکی از ده شهر برتر دنیا در پر جمعیت ترین کشور دنیا چالشی است که کمتر کسی حاضر به رد کردن آن می باشد. شانگهای، بزرگترین بندر چین و هشتمین شهر دنیا یکی از مقاصدی است که مسافران تور چین را به سوی خود دعوت می کند. در این متن برای علاقه مندان تور شانگهای، یکی از هتل های این شهر را معرفی می کنیم.

هتل نوتل آتلانتیس از جمله مهمترین هتل های چین و شانگهای محصوب می شود. این هتل ۴ ستاره یکی از هتل های محبوب شانگهای است که همواره مسافران تور شانگهای را راضی نگه داشته است. موقعیت مناسب هتل دسترسی آسانی را به مراکز گردشگری و دیدنی شانگهای فراهم آورده است. بعلاوه معماری و ساخت این هتل به همراه ۳۰۳ اتاق و سوئیت زیبا و مجلل آن رضایت هر مسافری، که زحمت اخذ ویزای چین را متحمل شده است، را در بالاترین حد نگه می دارد.

تور چین در هتل نوتل آتلانتیس شانگهای

Novotel Atlantis Shanghai tourana ir

امکانات و خدمات هتل نوتل آتلانتیس شانگهای همانند هتل آستور هاوس شانگهای را می توان فوق العاده تصور کرد. امکانات و خدماتی نظیر:

رستوران با منوی عالی شامل غذاهای بین المللی، محلی و حلال، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، گرمایش ، سرویس نگهداری کودکان، پرسنل حرفه ای با رفتار دوستانه،، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، سالن تمرین، دارت، میز بیلیارد، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل و دوچرخه و … .

تور چین در هتل نوتل آتلانتیس شانگهای

Novotel Atlantis Shanghai tourana ir2

تور چین در هتل نوتل آتلانتیس شانگهای

Novotel Atlantis Shanghai tourana ir3

تور چین در هتل نوتل آتلانتیس شانگهای

Novotel Atlantis Shanghai tourana ir4